رمز ارز

باز هم پای ایلان ماسک به قیمت دوج کوین باز شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز گذشته، دوج کوین (DOGE)، میم کوین برتر بازار، سرانجام رکورد ۳ ماهه خود را شکست.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت دوج کوین، دیروز برای اولین بار در ۳ ماه گذشته به مرز ۰٫۱ دلار رسید. پس از سقوط از سطح ۱۴ سنتی به دلیل ورشکستگی صرافی FTX در نوامبر ۲۰۲۲، دوج کوین نتوانسته بود به این سطح برسد.
اگرچه در زمان نگارش این خبر، قیمت دوج کوین کمی کاهش یافته و به ۰٫۰۹۶۶ دلار رسیده است، اما همچنان در بازه زمانی ۲۴ ساعته، ۳ درصد و در بازه زمانی هفتگی، بیش از ۸٫۵ درصد رشد دارد.
یکی از عوامل مهمی که باعث افزایش خوش‌بینی جامعه دوج کوین شده، اطلاعیه اخیر ایلان ماسک در مورد برنامه‌های خود برای ایجاد انقلابی در فضای پرداخت توییتر است. در واقع، جامعه دوج کوین مدت‌ها است که در انتظار اضافه شدن این میم کوین به توییتر است. با این حال، با توجه به چشم‌انداز نظارتی فعلی، هنوز مشخص نیست که چه مدت طول خواهد کشید تا توییتر از پرداخت‌های رمزارزی پشتیبانی کند.
علاوه بر این، به تازگی اخباری هم منتشر شد مبنی بر اینکه، ماسک، بزرگترین حامی دوج کوین، در رابطه با اتهاماتی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده در سال ۲۰۱۸ در مورد او مطرح کرده بود، بی‌گناه اعلام شد. در آن زمان، این آژانس نظارتی، مدیرعامل تسلا را به زیر پا گذاشتن قانون اوراق بهادار متهم کرده بود.
به دنبال انتشار این خبر نیز، حجم معاملات ۲۴ ساعته دوج کوین افزایش یافت و این رمزارز به لیست ۱۰ دارایی با بالاترین حجم معاملات در بین نهنگ‌های بزرگ شبکه هوشمند بایننس وارد شد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا