رمز ارز

احتمال لیست شدن توکن BONE شیبا در صرافی بایننس و جهش قیمتی آن!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با نزدیک‌تر شدن به زمان راه‌اندازی بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium)، توکن BONE در صرافی‌های بیشتری لیست می‌شود.
بر اساس گزارش‌های جدید منتشرشده، این بار، XT.com، یک صرافی ثبت‌شده در سیشل، اعلام کرده که توکن BONE را در پلتفرم خود لیست کرده است. XT.com ادعا می‌کند که اولین صرافی ارزهای دیجیتال با شبکه اجتماعی است و از بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال و ۸۰۰ جفت معاملاتی پشتیبانی می‌کند.
کمتر از یک هفته گذشته، Bitget، یک صرافی پیشرو مشتقات ارزهای دیجیتال مستقر در سنگاپور نیز از لیست کردن توکن BONE خبر داده بود.
انتشار این اخبار، باعث افزایش احساسات مثبت پیرامون این رمزارز شده و افزایش قیمت قابل‌توجه آن را به همراه داشته است. در زمان نگارش این خبر، ارز دیجیتال BONE در محدوده قیمتی ۱٫۸۶ دلار معامله می‌شود که بیش از ۹ درصد در ۲۴ ساعت گذشته و بیش از ۴۱ درصد در یک هفته گذشته رشد دارد.
همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار BONE نیز بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته و باعث صعود آن به جایگاه ۱۲۳ام بازار شده است. حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال نیز بیش از ۱۰۳ درصد افزایش یافته است.
لازم به ذکر است که ارتش شیبا درخواست لیست شدن BONE در صرافی بایننس را هم مطرح کرده است. درخواست‌های قبلی ارتش شیبا برای پشتیبانی از SHIB توسط سیستم پرداخت PayPal و پلتفرم معاملاتی Robinhood موفقیت‌آمیز بود. حال، باید منتظر ماند و دید آیا ارتش شیبا این بار هم موفق خواهد شد یا خیر.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا