رمز ارز

شیبا در جمع پرسودترین رمزارزهای بازار! علت این جهش قیمتی چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های بازار، شیبا اینو (SHIB)، دومین میم کوین برتر، روز گذشته یک رشد قیمتی قابل‌توجه را تجربه کرد و به یکی از پرسودترین رمزارزهای بازار تبدیل شد.
در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۵۲۷ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۹٫۵ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۲۸ درصد رشد دارد. علاوه بر این، ارزش بازار شیبا نیز در ۲۴ ساعت گذشته یک رشد ۱۰٫۳ درصدی را تجربه کرده و باعث صعود این میم کوین محبوب به جایگاه دوازدهم بازار شده است. علاوه بر این، حجم معاملاتی ۲۴ ساعته این رمزارز نیز بیش از ۱۴٫۵ درصد افزایش یافته است.
این عملکرد قابل‌توجه باعث شده که شیبا در لیست پرسودترین ارزهای دیجیتال بازار (در بین ۱۰۰ رمزارز برتر) در جایگاه دوم قرار بگیرد.
اما علت رشد شیبا چیست؟ در روزهای گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه، یک ویژگی جدید به کاربران SHIB اجازه می‌دهد تا با استفاده از برنامه غیرمتمرکز و حریم خصوصی محور برمودا (Bermuda)، تراکنش‌های ناشناس انجام دهند. در نتیجه، گیرنده شیبا فقط آدرس برنامه را می‌بیند و آدرس کیف پول شخصی فرستنده، ناشناس باقی می‌ماند.
علاوه بر این، نزدیک‌تر شدن به زمان راه‌اندازی بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) نیز یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت شیبا اینو است. توسعه‌دهندگان شیبا اخیراً گفتند: «ما در حال نزدیک شدن به مراحل نهایی راه‌اندازی نسخه بتای شیباریوم هستیم.»

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا