بازی

دیسکورد و گوگل پلی در ایران رفع فیلتر شدند [به‌روزرسانی شد]

دیسکورد و گوگل پلی در ایران رفع فیلتر شدند [به‌روزرسانی شد]

به‌روزرسانی: ساعاتی پس از انتشار این گزارش، به نظر می‌رسد بسیاری از کاربران در دسترسی به گوگل پلی به مشکل برخورده‌اند و این اپ استور دوباره فیلتر شده است. اخبار جدید درباره گوگل پلی یا دیسکورد در همین خبر قرار خواهند گرفت.


به نظر می‌رسد فرآیند رفع فیلتر گوگل پلی در ایران آغاز شده باشد. همچنین کاربران خبر از برداشته شدن مسدودیت دیسکورد می‌دهند.

طی ماه‌های گذشته شاهد فیلتر شدن و از دسترس خارج شدن تقریبا تمام پلتفرم‌ها و سرویس‌های محبوب خارجی در ایران بودیم، اما به نظر می‌رسد این فیلترینگ آرام آرام در حال برداشته شدن باشد. این فرآیند را امروز می‌توان مشاهده کرد، چرا که گوگل پلی اکنون برای کاربران بسیاری از آی‌اس‌پی‌ها قابل دسترسی شده است. همچنین منابع آگاه به دیجیاتو اطلاع داده‌اند که فرآیند رفع فیلتر گوگل پلی آغاز شده است و تا فردا برای تمام اپراتورها انجام خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:هر آن چه که باید در مورد دیسکورد بدانیدشبکه‌ اجتماعی، مخصوص گیمرها و استریمرها
هر آن چه که باید در مورد دیسکورد بدانید

از طرف دیگر به نظر می‌رسد پلتفرم محبوب دیسکورد هم برای بسیاری از کاربران قابل دسترسی شده باشد. البته لازم به ذکر است که وضعیت این شبکه اجتماعی در هر اپراتور متفاوت بود. برخی از آی‌اس‌پی‌ها بدون هیچ مشکلی توانایی ورود به دیسکورد را داشتند، برخی دیگر تنها از طریق نسخه وب قادر به دسترس به آن بودند، و برخی دیگر نیز به طور کل قادر به استفاده از دیسکورد نبودند. اما به نظر می‌رسد که این پلتفرم برای اپراتورهای بیشتری رفع فیلتر شده باشد.

گوگل پلی

همچنین گزارشاتی مبنی بر رفع فیلتر شدن اینستاگرام به گوش می‌رسد. اما بررسی‌های ما نشان می‌دهد که اینستاگرام حداقل در موارد بررسی ما همچنان رفع فیلتر نشده و دسترسی به آن نیازمند استفاده از ابزارهای دور زدن تحریم است. باید دید طی ساعات یا روزهای آینده وضعیت این شبکه اجتماعی در ایران چگونه پیش خواهد رفت.

اگر از دیسکورد، گوگل پلی و اینستاگرام در ایران استفاده می‌کنید، حتما وضعیت دسترسی خود را در بخش نظرات برای ما و سایر کاربران lastech به اشتراک بگذارید.


چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا