بازی

بازی Star Wars Jedi: Survivor قابلیت Fast Travel خواهد داشت

بازی Star Wars Jedi: Survivor قابلیت Fast Travel خواهد داشت

کارگردان Star Wars Jedi: Survivor به تازگی تایید کرده که خوشبختانه قسمت دوم سری قابلیت سفر سریع یا همان Fast Travel را خواهد داشت که یکی از انتقادات اصلی علیه بازی اول بود.

زمانی که Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد، عموماً به خاطر قابلیت گشت و گذار گسترده مورد تحسین قرار گرفت. مناطق خاصی در سیارات وجود داشتند که تنها در مراحل انتهایی بازی به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کردید، زمانی که شخصیت اول داستان، کَل کستیس، برخی حرکات جدید را یاد گرفت و به مکان‌های بکر و خلوت سر می‌زد. اما یک چیز کم داشت – قابلیت سفر سریع.

اگر کل برای یافتن رنگ‌های جدید پانچو کاوش می‌کرد، باید هر بار به Mantis باز می‌گشت، بدون اینکه گزینه‌ای برای پرش به آخرین نقطه استراحت یا کشتی وجود داشته باشد. با توجه به اینکه دسترسی به برخی از این مناطق خیلی سخت بود و می‌توانست وقت زیادی بگیرد، درد بزرگی بود. اما خوشبختانه به نظر می‌رسد این مشکل در Star Wars Jedi: Survivor وجود نخواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:با بهترین شخصیت‌های منفور فیلم‌های علمی تخیلی آشنا شوید
با بهترین شخصیت‌های منفور فیلم‌های علمی تخیلی آشنا شوید

آنطور که GamesRadar+ گزارش کرده، آخرین شماره مجله Play مصاحبه‌ای با استیگ آسموسن، کارگردان Star Wars Jedi: Survivor داشته است. در طول مصاحبه آسموسن مستقیماً به شکایات مطرح شده علیه بازی اول می‌پردازد و اعلام می‌کند که دنباله‌ی آن دارای مانت‌ها و نقاط سفر سریع برای بازیکنان است تا «به سرعت از نقطه A به B بروند».

Star Wars Jedi: Survivor

آسموسن گفت:

ما هم سفر سریع و هم موجودات قابل سوار شدن را ارائه خواهیم کرد تا به بازیکنان کمک کنیم سریعا از نقطه A به B برسند و به A برگردند. سفر سریع نقطه به نقطه است و موجودات قابل سوار شدن راهی برای حرکت سریع بین نقاط و کشف موارد احتمالی است.

اگرچه Fast Travel بدون شک نکته برجسته گفته‌های آسموسن است، اما موجودات قابل سوار شدن نیز یک چشم‌انداز هیجان انگیز است که در طول تریلر رونمایی Jedi: Survivor کمی از آن دیده بودیم. در یک نقطه کل را سوار بر موجودی دایناسورمانند می‌بینیم، در حالی که در یک صحنه دیگر از موجودی بالدار مانند یک گلایدر استفاده می‌کند.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Book of Boba Fett (قسمت چهارم تا آخر)یک شکست کامل برای جهان جنگ ستارگان
نقد سریال The Book of Boba Fett (قسمت چهارم تا آخر)


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مبارزات بازی Dragon Age 4 شبیه فاینال فانتزی ۱۵ است - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا