بازی

یک تریلر ۱۲ دقیقه‌ای از ریمیک Resident Evil 4 منتشر شد [تماشا کنید]

یک تریلر ۱۲ دقیقه‌ای از ریمیک Resident Evil 4 منتشر شد [تماشا کنید]

کپکام یک ویدیو ۱۲ دقیقه‌ای از بازسازی مورد انتظار بازی رزیدنت ایول ۴ (Resident Evil 4 Remake) منتشر کرد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

در این ویدیو علاوه بر تغییرات و بهبود بازی نسبت به نسخه اصلی شاهد بخشی از گیم پلی بازی هستیم، درست پس از ملاقات لئون با اشلی. می‌توانید این تریلر را در ادامه توسط آپارات lastech مشاهده کنید:

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

علاوه بر نمایش سکانس‌های کلیسا و گورستان و همچنین برخی از بخش‌های مبارزه‌ای بازی، مانند نبرد با «لوئیس سرا» (Luis Serra)، در این ویدیو همچنین شاهد یک QTE هستیم (در دقیقه ۶:۳۸). QTE در واقع همان بخش‌هایی از بازی است که شما را مجبور می‌کند دکمه‌های مختلف را چندین بار به شکل سریع فشار دهید که اخیرا گفته شده بود از این ریمیک حذف شده‌اند.

کپکام در حال ایجاد چندین تغییر برای بازسازی رزیدنت ایول ۴ نسبت به نسخه اصلی است که از جمله آن‌ها می‌توان به تغییرات در شخصیت «اشلی گراهام» اشاره کرد.

بازسازی Resident Evil 4 اکنون برای عرضه در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ مصادف با ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای پی‌سی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

یک تریلر ۱۲ دقیقه‌ای از ریمیک Resident Evil 4 منتشر شد [تماشا کنید] - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا