رمز ارز

چگونه از به‌روزرسانی شبکه اتریوم به بهترین نحو بهره‌مند شویم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به اینکه چند روز بیشتر تا اجرای به‌روزرسانی Merge اتریوم نمانده، بابی اونگ (Bobby Ong)، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل شرکت CoinGecko، راه‌هایی را به اشتراک گذاشته است که چگونه دارندگان اتریوم می‌توانند از رویداد آینده به بهترین نحو استفاده کنند.
وی در توییت جدید خود گفته که یکی از بهترین راه‌ها برای دارندگان اتریوم به منظور دریافت ایردراپ اثبات کار این است که توکن‌های خود را در کیف پول سخت‌افزاری قرار دهند. در همین حال، اونگ خاطرنشان کرد که اگر کوین‌های اتریوم در صرافی‌هایی که از فورک قریب الوقوع پشتیبانی می‌کنند، نگهداری شوند، برای سرمایه‌گذاران آسان‌تر خواهد بود. راه‌های دیگر برای اطمینان از دریافت این توکن‌ها، برداشت نقدینگی از پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) است.
مدیر اجرایی CoinGecko همچنین گفته مهم است که دارندگان قبل از Merge، رپد اتریوم (WETH) را آن‌رپد (unwrap) کرده و همچنین به جای نگه داشتن آنها روی راه‌حل‌های لایه 2، همه توکن‌های اتریوم خود را به شبکه اصلی متصل کنند.
همانطور که قبلاً گزارش شده بود، اتریوم در شرف انتقال از الگوریتم اثبات کار (PoW) به الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) سازگار با محیط زیست است. این رویداد که به Merge معروف شده است، ابتدا برای 19 سپتامبر برنامه‌ریزی شده بود، اما ممکن است زودتر و در تاریخ 15 سپتامبر رخ دهد.
در زمان انتشار این خبر و در آستانه آماده‌سازی شبکه اتریوم برای به‌روزرسانی Bellatrix، قیمت رمزارز اتریوم با بیش از ۶ درصد رشد نسبت به روز گذشته، به ۱،۶۶۰ دلار رسیده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا