بازی

بازی Sons of the Forest از طریق دسترسی زودهنگام استیم منتشر می‌شود

بازی Sons of the Forest از طریق دسترسی زودهنگام استیم منتشر می‌شود

خیلی‌ها چشم انتظار بازی ترسناک Sons of the Forest هستند که از چندین سال پیش توسط استودیو Endnight در دست ساخت قرار دارد.

این استودیو اکنون اعلام کرده که به جای تاخیر دوباره بازی Sons of the Forest، آن را از طریق دسترسی زودهنگام استیم منتشر می‌کند. Sons of the Forest یک بازی پیچیده‌ است و استودیو به همین خاطر قصد دارد از بازخوردهای بازیکنان برای رفع مشکلات و افزایش کلی کیفیت آن استفاده کند. 

مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟

موفقیت‌های بسیار زیاد the Forest باعث شده که طرفداران انتظار زیادی از Sons of the Forest داشته باشند. این موضوع فشار زیادی به استودیو وارد کرده ولی آن‌ها نمی‌خواهند کیفیت بازی را قربانی عرضه زودتر آن کنند. بازیکنان با دسترسی زودهنگام استیم می‌توانند بالاخره این بازی را تجربه کنند و حتی در توسعه آن هم نقش داشته باشند. 

Sons of the Forest در تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند ۱۴۰۱) از طریق دسترسی زودهنگام استیم قابل تجربه است. استودیو Endnight قصد دارد از این فرصت برای اضافه کردن آیتم‌های بیشتری به بازی و بالانس گیم‌پلی و مکانیزم‌های آن استفاده کند. این توسعه دهنده خیلی روی هوش مصنوعی این عنوان تمرکز کرده و طرفداران برای آن هیجان زده هستند.

بازی Sons of the Forest

Sons of the Forest دنباله‌ Forest محسوب می‌شود که در آن شما به دنبال یک میلیاردر گم شده در جزیره‌ای دور افتاده هستند و این جزیره با موجودات جهش یافته‌ و کابوس‌های مختلف پر شده است. این دنباله آزادی عمل کامل به بازیکنان می‌دهد و می‌توانید با جهش یافته‌ها مبارزه کنید، یک کابین بسازید یا به گشت و گذار در جزیره بپردازید.

Sons of the Forest در تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند ۱۴۰۱) برای پی‌سی منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:بزرگترین شرور های ترسناک قرن بیست و یکمبا فردی کروگر و جیسون های عصر مدرن آشنا شوید
بزرگترین شرور های ترسناک قرن بیست و یکم


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

بازی Sons of the Forest از طریق دسترسی زودهنگام استیم منتشر می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا