بازی

مبارزات بازی Dragon Age 4 شبیه فاینال فانتزی ۱۵ است

مبارزات بازی Dragon Age 4 شبیه فاینال فانتزی ۱۵ است

بازی دراگون ایج ۴ (Dragon Age: Dreadwolf) در سال ۲۰۱۸ معرفی شده، ولی استودیو بایوور و الکترونیک آرتز هنوز جزئیات زیادی از آن منتشر نکرده‌اند. 

این توسعه دهنده تنها اشاراتی به داستان کلی بازی داشته و چند تصویر هنری از آن منتشر کرده است. با این وجود یک منبع اعلام کرده که بایوور یک منبع الهام عجیب را برای مبارزات بازی Dragon Age: Dreadwolf انتخاب کرده است. بنابر گزارش Insider Gaming سیستم مبارزات بازی دراگون ایج ۴ شبیه Final Fantasy 15 خواهد بود. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Need for Speed Unboundبازگشت پادشاه مسابقات خیابانی
بررسی بازی Need for Speed Unbound

این موضوع نشان می‌دهد که مبارزات Dragon Age: Dreadwolf بیشتر هک اند اسلشی هست و از نسخه قبلی فاصله می‌گیرد. باید اشاره کنیم که Dragon Age 2 در سال ۲۰۱۱ دقیقا به همین خاطر با انتقادات زیادی روبه‌رو شده بود. همچنین در این نسخه برخلاف گذشته شما دیگر نمی‌توانید شخصیت‌های همراه خود را شخصا کنترل کنید. 

بازی Dragon Age

البته مثل سری بازی مس افکت شما همچنان این توانایی را دارید که قابلیت‌های شخصیت‌ها همراه خودتان را انتخاب کنید. استودیو در گذشته اعلام کرده بود که توسعه دراگون ایج ۴ به خوبی پیش می‌رود و بازی از ابتدا تا انتها قابل تجربه است. یکی از اهداف استودیو این است که تجربه این دنباله مناسب طرفداران قدیمی و بازیکنان جدید باشد.

بازی Dragon Age: Dreadwolf احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۳ برای تنها پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود.


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مبارزات بازی Dragon Age 4 شبیه فاینال فانتزی ۱۵ است - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا