بازی

فروش بازی It Takes Two از مرز ۱۰ میلیون نسخه گذشت

فروش بازی It Takes Two از مرز ۱۰ میلیون نسخه گذشت

استودیوی Hazelight که با ساخت It Takes Two به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد و جایزه بهترین بازی سال را دریافت کرد، اکنون از فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای آن خبر داد. همانطور که در توییتر اشاره شد، احتمالاً دو برابر بیشتر از این تعداد به دلیل ماهیت کوآپ، لذت بردند.

It Takes Two که در سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن، رایانه شخصی و ایکس باکس و سال گذشته برای نینتندو سوییچ منتشر شد، درباره کودی و مِی است که به دنبال طلاق از یکدیگر هستند.

دخترشان رز این موضوع را می‌شنود و ناخودآگاه این دو نفر را تبدیل به عروسک‌های دست‌ساز می‌کند. با کمک دکتر حکیم، کتاب رابطه درمانی، این زوج باید تمام تلاش خود را بکنند تا به حالت عادی برگردند.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

مغز ما رسما منفجر شده است.#ItTakesTwo بیش از ۱۰ (ده!) میلیون نسخه فروخته است 😳💥

احتمالا دو برابر این تعداد، بازیکنان از بازی ما لذت برده‌اند. هرگز فکرش را هم نمی‌کردیم که اینقدر طرفدار پیدا کنیم! ممنون از این همه محبت 😍

It Takes Two

در طول سفر، می و کودی در چندین ژانر، درگیر فعالیت‌ها و مینی‌گیم‌های متعددی می‌شوند. در حالی که جوزف فارس، کارگردان بازی، هنوز عنوان بعدی خود را اعلام نکرده، اما می‌گوید که «حتی بهتر» از It Takes Two خواهد بود. باید منتظر جزئیات بیشتر در ماه‌های آتی بمانیم.

جوزف فارس، شخصیت جالبی دارد که احتمالا او را به دلیل بدگویی نسبت به اسکار در مراسم گیم اواردز سال ۲۰۱۷ به یاد داشته باشید. او حتی زمانی که ۲ سال پیش برای دریافت جایزه بهترین بازی سال در سن مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ حاضر شد، با لحنی شاد و پر از ناسزا، خوشحالی خود را ابراز کرد.

مطلب پیشنهادی:با عصبانی‌ترین سیب زمینی دنیای ویدیوگیم آشنا شویدیک جایگزین خوب برای Vampire Survivors
با عصبانی‌ترین سیب زمینی دنیای ویدیوگیم آشنا شوید


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

زمان عرضه نسخه پی‌سی The Last of Us Part I یک هفته تاخیر خورد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا