بازی

پشتیبانی از بازی Back 4 Blood به پایان رسید

پشتیبانی از بازی Back 4 Blood به پایان رسید

Back 4 Blood بیش از یک سال پیش به بازار عرضه شد و اکنون استودیو Turtle Rock اعلام کرده که پشتیبانی از این بازی به پایان رسیده است. 

این توسعه دهنده با انتشار پیامی در سایت خود اعلام کرد که منابع کافی برای ادامه پشتیبانی از بازی Back 4 Blood را ندارد. از این رو آن‌ها تمام تمرکز خود را روی ساخت پروژه بعدی و معرفی نشده خود قرار می‌دهند. Turtle Rock برای ساخت بازی‌های AAA چندان بزرگ نیست و به همین خاطر نمی‌تواند به صورت همزمان روی چند پروژه کار کند. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X

البته بازیکنان همچنان می‌توانند Back 4 Blood را بازی کنند و قرار نیست که سرورهای آن از دسترس خارج شوند. این عنوان همچنین به سرویس‌های پلی استیشن پلاس اکسترا و گیم‌ پس نیز اضافه شده است. استودیو Turtle Rock تاکنون سه بسته الحاقی نیز برای Back 4 Blood منتشر کرده که شامل محتوای داستانی و شخصیت‌های جدید می‌شود.

بازی Back 4 Blood

Back 4 Blood یک شوتر اول شخص چند نفره است که می‌توان آن را دنباله معنوی Left 4 Dead دانست. توسعه این بازی نیز برعهده استودیو Turtle Rock قرار دارد که طی همکاری با ولو، بازی‌های اصلی Left 4 Dead را ساخته بود. شما می‌توانید بررسی lastech از این عنوان را با تیتر «بررسی Back 4 Blood – طغیان انسان‌هایی که دیگر انسان نیستند» مطالعه کنید.

Back 4 Blood هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنیدلذت‌هایی ساده، اما دوست داشتنی
‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنید


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

پشتیبانی از بازی Back 4 Blood به پایان رسید - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا