بازی

ستاره Black Panther در ریبوت فیلم ترسناک جن‌گیر حضور دارد

ستاره Black Panther در ریبوت فیلم ترسناک جن‌گیر حضور دارد

ریبوت فیلم ترسناک جن‌گیر (The Exorcist) توسط کارگردان فیلم هالووین، دیوید گوردون گرین در دست ساخت است و اخبار جدید نشان می‌دهد این کارگردان بازیگر اصلی خود را برای این فیلم پیدا کرده است. بر همین اساس، لیدیا جیوت، ستاره فیلم‌های Hidden Figures و Black Panther قرار است نقش اصلی را در کنار بازیگران دیگری مانند لزلی اودوم جونیور، آن داود و الن برستین از فیلم اصلی جن‌گیر بازی کند.

مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهتریننگاهی به افسانه‌ای ترین جهان‌ فانتزی
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترین

طبق گزارش‌های قبلی، می‌دانیم که اودوم جونیور نقش پدری را دارد که پس از تسخیر دخترش، به دنبال کریس مک‌نیل (با بازی الن برستین) می‌گردد. با توجه به لیست کنونی بازیگران و اضافه شدن جیوت به آن‌ها می‌توان حدس زد که او قرار است نقش دختر اودوم را ایفا کند. همانطور که بیشتر ذکر شد، لیدیا جیوت تجربه بازی در دو فیلم نام‌آشنا و موفق را در کارنامه دارد و بد نیست بدانید Hidden Figures که در سال ۲۰۱۶ اکران شده نامزد دریافت جایزه اسکار در بخش بهترین فیلم نیز شده بود. او همچنین در فیلم بلک پنتر (در سال ۲۰۱۸) نقش شخصیت ناکیای جوان را ایفا کرده بود.

ریبوت فیلم جن‌گیر

تولید و فیلمبرداری این فیلم زمان مشخصی نداشته و برخلاف سه‌گانه آن در فرانچایز با برنامه‌ریزی پیش نرفته است. برستین قبلا تایید کرده بود که آن‌ها قبلا با حضور او صحنه‌هایی را ضبط کرده‌اند و فاش کرد که فیلمبرداری به صورت مخفیانه انجام شده است. البته سال گذشته در مقطعی مراحل ساخت و تصویربرداری به دلیل نگرانی‌ها برای سلامتی لزلی اودوم جونیور متوقف شده بود. اما اکنون ریبوت فیلم جن‌گیر در دست ساخت است و کمپانی‌هایی نظیر Blumhouse، Morgan Creek، یونیورسال و پیکاک در تولید آن همکاری کرده‌اند.

دیوید گوردون گرین که اخیرا سه‌ فیلم Halloween را کارگردانی کرده، برای فیلم جدید جن‌گیر نیز روی صندلی کارگردانی می‌نشیند و داستان آن را از روی فیلمنامه‌ای با همکاری پیتر ساتلر کار خواهد کرد. فیلم سوم هالووین با عنوان Halloween Ends عملکرد خوبی در باکس آفیس داشته و موفق شده بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در سطح جهانی فروش کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

سازنده لوگان احتمالا فیلم Swamp Thing دی‌سی را کارگردانی کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا