تکنولوژی

قیمت فیدلیتی پرستیژ در بازار آزاد چقدر است؟ + جدول فروردین 1403

قیمت فیدلیتی پرستیژ در بازار آزاد چقدر است؟ + جدول فروردین 1403

بهمن موتور در نخستین ماه از سال 1403، تعداد قابل‌توجهی فیدلیتی پرستیژ را روانه بازار کرده است. پس از عرضه کراس‌اوور جدید بهمن‌موتور به بازار، اکنون قیمت فیدلیتی پرستیژ در بازار آزاد مشخص شده است. این کراس‌اوور جدید با قیمتی بیش از 2.5 میلیارد تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود. لازم به یادآوری است که قیمت فیدلیتی پرستیژ در کارخانه، حدود یک و نیم میلیارد تومان است. به‌عبارتی قیمت فیدلیتی پرستیژ در بازار و کارخانه، یک میلیارد تومان اختلاف دارد.

جدول قیمت فیدلیتی پرستیژ در بازار، فروردین 1403:

تیپ مدل رنگ کارکرد قیمت
7 نفره 1403 مشکی صفرکیلومتر ۲٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
5 نفره 1403 سفید صفرکیلومتر ۲٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
5 نفره 1403 مشکی صفرکیلومتر ۲٬۴۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
5 نفره 1403 سفید صفرکیلومتر ۲٬۵۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
5 نفره 1402 مشکی صفرکیلومتر ۲٬۵۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

قیمت فیدلیتی پرستیژ در بازار آزاد، حدود نیم میلیارد تومان گران‌تر از فیدلیتی پرایم است. هر دو تیپ این خودرو در قالب نسخه‌های پنج و هفت نفره به بازار عرضه شده‌اند که قیمت نسخه‌های هفت نفره، اندکی گران‌تر است. قیمت رسمی نسخه پرستیژ معادل ۱,۵۶۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان برای نسخه پنج نفره و ۱,۵۷۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان برای نسخه هفت نفره است.

قیمت فیدلیتی پرستیژ

فیدلیتی درواقع محصولی از زیرشاخه چری با نام جتور است و برادر همسان چری تیگو 7 محسوب می‌شود. نسل اول این خودرو یعنی فیدلیتی پرایم، از نظر ساختار فنی شباهت کامل با نسل اول چری تیگو 7 داشت. نسل دوم این خودرو که با نام فیدلیتی پرستیژ به بازار ما آمده است نیز مشخصات فنی مشابهی با تیگو 7 پرومکس دارد. نکته جالب آن‌که پیش از عرضه تیگو 7 پرومکس توسط مدیران‌خودرو به بازار، بهمن موتور موفق شده است تا فیدلیتی پرستیژ را به دست مصرف‌کنندگان برساند. بدون شک رقابت میان فیدلیتی پرستیژ و تیگو 7 پرومکس در آینده نزدیک، یکی از مقایسه‌های جذاب بازار ایران در بخش خودروهای مونتاژی را تشکیل خواهد داد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا