رمز ارز

تقابل غول‌های فناوری و متاورس در سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد که سال 2023، سالی پرچالش و سرشار از هیجان برای ادغام فناوری متاورس و بلاکچین باشد. نوع جدیدی از اقتصاد دیجیتال در حال ظهور است؛ اقتصادی که بدون مرز، غیرمتمرکز و شفاف است و با مالکیت واقعی دیجیتال و تکنولوژی هدایت می‌شود. پیدایش این امر به لطف ظهور جهان‌های مجازی و رسانه‌های فراگیر است.
در همین راستا، TJ Kawamura، هم‌بنیانگذار Everyrealm، می‌گوید که معتقد است که این دیگر قابل‌قبول نخواهد بود که شرکت‌هایی مانند گوگل، آمازون یا متا، به داده‌های کاربر دسترسی کامل داشته باشند و سپس آن داده‌ها را برای تبلیغات بفروشند؛ بدون اینکه به کاربرانی که از این طریق به آن‌ها خسارت وارد می‌شود یا منفعت می‌دهند، ارزش افزوده‌ای را ارائه دهند. در عوض، مردم مالک داده‌های خود خواهند بود و می‌توانند از آنها به نحوی که انتخاب می‌کنند، بهره‌برداری و استفاده کنند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

علاوه بر این، یکی از بنیانگذاران شرکت فناوری متاورسی a16z در اظهارات اخیر خود تأکید کرده که این روزها، شخصیت آنلاین افراد به همان اندازه شخصیت واقعی آنها مهم است. به همین دلیل، افراد باید بر هویت و پروفایل دیجیتال خود مدیریت داشته باشند.
کاربران به طور سنتی ملزم به ایجاد و حفظ هویت‌های بسیاری در حین تعامل با سرویس‌های آنلاین مختلف مانند رسانه‌های اجتماعی و حساب‌های ایمیل بوده‌اند. پراکندگی تعداد حساب‌های کاربری افراد در پلتفرم‌های مختلف و عدم تصمیم شرکت‌ها بر یکسان‌سازی این حساب‌ها، یکی از مشکلاتی است که این روزها، کاربران فضای مجازی و دیجیتال را درگیر کرده است.

در همین راستا، Kawamura می‌گوید:

فرصت‌های زیادی برای کسب‌وکارها در صنعت کریپتو وجود دارد تا هوش مصنوعی را در سیستم‌های خود پیاده‌سازی کنند، یا با شرکت‌های هوش مصنوعی موجود برای توسعه محصولات همکاری کنند و تجربیات کاربرپسند جدیدی را به مشتریان خود ارائه دهند.

در نهایت، پیش‌بینی می‌شود که در سال 2023، شکاف بین دنیای مجازی و دنیای واقعی کمتر از گذشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا