بازی

سریال پیش‌درآمد Young Dexter در دست ساخت قرار دارد

سریال پیش‌درآمد Young Dexter در دست ساخت قرار دارد

با توجه به نزدیک شدن به ادغام Showtime با پارامونت پلاس، فصل دوم سریال Dexter: New Blood با هدف ساخت یک سریال پیش درآمد احتمالی (Young Dexter) با محوریت نسخه جوان شخصیت اصلی، یعنی «دکستر مورگان» کنار گذاشته شد. شوتایم به صورت رسمی واکنشی به این گزارش نشان نداد، اما منابع مختلف اعلام کرده‌اند که یک سریال دیگر از میان خیل عظیمی از عناوین در نظر گرفته شده برای مجموعه دکستر وجود دارد. ادامه متن حاوی اسپویل سریال Dexter: New Blood است.

با این حال کنار گذاشتن سریال Dexter: New Blood تصمیم عجیبی به نظر می‌آید، زیرا این مینی سریال ۱۰ قسمتی به طور هفتگی میانگین ۸ میلیون بیننده داشت. بعلاوه، کلاید فیلیپس، شورانر این سریال بلافاصله در ژانویه ۲۰۲۲ و زمانی که فصل اول آن فصل به پایان رسید، نسبت به ساخت فصل دوم امیدوار بود. وی در این باره گفت:

اگر گر [Showtime] از من بپرسد که آیا می‌خواهم این سریال را ادامه دهم، می‌گویم بله. زندگی و برنامه کاری من بسیار شلوغ است اما همه چیز را به خاطر این موضوع کنار می‌گذارم و آن را ادامه می‌دهم.

سریال دکستر

آنجایی که در سریال Dexter: New Blood، شخصیت اصلی، دکستر مورگان با تیراندازی مرگبار توسط پسرش هریسون به پایان می‌رسد، سریال پتانسیل زیادی برای ادامه داستان دارد و شورانر نیز انگیزه آن را دیده بود و تصمیم داشت تا روی قاتل تازه کار متمرکز شود. فیلیپس اضافه کرد: «هریسون شخصیت پیچیده‌ای است و در درون خود قابلیت تبدیل شدن به یک شخصیت دارک را دارد.»

طبق تعاریف، در بیشتر پیش‌درآمدهای دکستر فرصت زیادی برای حضور هریسون در داستان وجود ندارد. با این حال باید منتظر بود و دید که آیا سریال Young Dexter سرانجام ساخته می‌شود یا خیر و در آن شاهد چه شخصیت‌هایی خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به برنامه مهمونی – ریشه‌های دوست‌داشتنیمجری پیر دگرباره جوان خواهد شد
نگاهی به برنامه مهمونی – ریشه‌های دوست‌داشتنی


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا