بازی

از این پس بازیگران دنیای دی‌سی در فیلم‌ها، سریال‌ها و بازی‌ها یکی خواهند بود

از این پس بازیگران دنیای دی‌سی در فیلم‌ها، سریال‌ها و بازی‌ها یکی خواهند بود

جیمز گان و پیتر سفرن اخیرا اطلاعاتی از برنامه‌های جدید خود برای دی‌سی در اختیار طرفداران قرار دادند و به آن بسیار امیدوار هستند. یکی از جزییات جالب توجه برنامه‌های جدید جیمز گان و پیتر سفرن توجه این است که از این ببعد بازیگران شخصیت‌های دی‌سی در فیلم‌ها، سریال‌ها و بازی‌ها یکی هستند و شاهد تغییر بازیگران نخواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهتریننگاهی به افسانه‌ای ترین جهان‌ فانتزی
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترین

برای مثال جان سینا که در سریال Peacemaker ایفای نقش این شخصیت را برعهده داشت، در فیلم Suicide Squad نیز حضور داشت و در فیلم‌های بعدی نیز جان سینا را به عنوان پیس‌میکر خواهیم دید. در طول این برنامه با حضور جیمز گان و پیتر سفرن نه‌تنها از تاریخ اکران فیلم بتمن 2 و دنباله جوکر رونمایی شد، بلکه شاهد معرفی مجموعه‌ای از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بودیم که بخش اول برنامه‌های دنیای سینمایی جدید DC را تشکیل می‌دهند. پیتر سفرن در این باره گفت:

آن‌ها میان فیلم‌ها و سریال‌ها در رفت و آمد هستند، زیرا هیچ مرزی برای ما وجود ندارد. اگر جان سینا در این فیلم نقش صلح‌طلب را بازی می‌کند، در سریال تلویزیونی نیز این نقش را ایفا می‌کند، بنابراین این بخش بسیار مهمی از کاری است که ما انجام می‌دهیم.

دنیای دی‌سی

سفرن توضیح می‌دهد دلیل این تصمیم آن است که دنیای دی‌سی بسیار منسجم‌تر شود. همچنین این کار برای اطمینان از عدم سردرگمی مخاطبان انجام می‌شود، تا جایی که حتی سعی می‌شود همان بازیگر همان شخصیت‌ها را در سریال‌های انیمیشنی صداپیشگی کند. مچنین به نظر می‌رسد که این قانون برای بازی‌های ویدیویی در آینده نیز اعمال خواهد شد، اگرچه در این مورد ممکن است بازیگران مشهورتری مانند رابرت پتینسون یا مارگو رابی که اخیرا در نقش بتمن و هارلی کویین ظاهر شدند را در آنجا نیز ببینیم.

Squad: Kill The Justcie League تنها بازی مرتبط با DC است که در آینده آن را خواهیم داشت، بنابراین باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا برادران وارنر قصد دارد برای حضور استعدادهای درجه یک مانند بازیگران مذکور برای حضور در بازی‌ها سرمایه‌گذاری کند یا خیر.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینیدنگاهی به تار و پود سینمایی سفر در زمان
۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا