رمز ارز

پذیرش پرداخت با شیبا توسط میلیون‌ها کسب‌وکار!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به لطف راه‌حل پرداخت فیات به کریپتو NOWPayments که با همکاری Guararian، خدمات ارائه می‌کند، میلیون‌ها کسب‌وکار اکنون می‌توانند شیبا اینو (SHIB) را به عنوان یک روش پرداخت بپذیرند و آن را با بیش از 160 ارز مبادله کنند. این راه‌حل به مشتریان اجازه می‌دهد که با ارز فیات پرداخت خود را انجام دهند. سپس فیات به SHIB تبدیل شده و به حساب صاحب کسب‌وکار واریز می‌شود.
درگاه پرداخت رمزارزی NOWPayments همچنین به صاحبان کسب‌وکار آنلاین اجازه می‌دهد که از طریق پلاگین‌های ویژه سازگار با PrestaShop، WooCommerce، Magento 2، WHMCS، OpenCart، Zen Cart، Ecwid، Shopify و Shopware، پرداخت‌ها را در قالب توکن SHIB بپذیرند. سیستم نقطه فروش مبتنی بر وب NOWPayments می‌تواند در طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها، از تلفن همراه گرفته تا رایانه استفاده شود و به این ترتیب، پذیرش شیبا افزایش می‌یابد.
همان‌طور که در اخبار قبلی هم گزارش شد، نرخ سوزاندن شیبا در روز گذشته، بیش از 1318 درصد افزایش یافته است. قیمت شیبا اینو هم به افزایش نرخ توکن‌سوزی پاسخ مثبت داده است.
پروتکل لایه دوم Shibarium امکان جدیدی را برای توکن‌سوزی SHIB ارائه می‌دهد. تیم شیبا می‌گوید که تراکنش‌های شبکه شیباریوم نحوه وقوع توکن سوزی SHIB را تعیین می‌کند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا