بازی

سریال جدید Green Lantern برای شبکه HBO Max معرفی شد

سریال جدید Green Lantern برای شبکه HBO Max معرفی شد

استودیوی دی‌سی پروژه جدیدی از Green Lantern را به عنوان بخشی از فهرست فیلم‌ها و سریال‌های جدید خود اعلام کرده است.

طبق گزارش Variety، مدیران عامل استودیو دی‌سی سریال تلویزیونی گرین لنترن را به عنوان یک «رویداد با کیفیت HBO» و «در رگ و ریشه‌ی True Detective» توصیف کردند. این سریال بر شخصیت‌های هال جردن و جان استوارت متمرکز خواهد شد که نقش بسیار مهمی را ایفا خواهند کرد تا ما را به داستان اصلی پروژه دی‌سی در سینما و تلویزیون، هدایت کنند.

تایید شد که یک سریال معمایی خواهد بود و جیمز گان در رابطه با آن افزود که «یک داستان وحشت باستانی را روی زمین پیدا می‌کنیم و این افراد اساساً، ابرپلیس‌های روی زمین هستند.»

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک

پیش از این، گزارش شده بود که سریال Green Lantern از شبکه استریم HBO Max با تمرکز بر چندین لنترن در حال ساخت است. در عوض، جان استوارت قرار بود تمرکز اصلی سریال باشد. ساخت این پروژه دیگر در دی‌سی پیش نمی‌رود.

آخرین تلاش دی‌سی برای آوردن گرین لنترن به پرده‌های سینما با فیلم ضعیفی که مورد انتقاد طرفداران و منتقدین قرار گرفت، در سال ۲۰۱۱ با بازی رایان رینولدز در نقش هال جردن به اکران رسید.

این فیلم ابرقهرمانی، با بازی بلیک لایولی (همسر رینولدز) و پیتر سارسگارد، یک شکست انتقادی و تجاری بود که امتیاز ۲۶ درصدی را در Rotten Tomatoes به دست آورد و از بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری گزارش شده، تنها ۲۲۰ میلیون دلار در گیشه به دست آورد.

سریال Green Lantern بخشی از یک فصل کاملاً جدید برای استودیوی دی‌سی تحت عنوان Chapter One: Gods and Monsters خواهد بود که شامل چندین پروژه از جمله فیلم جدید سوپرمن، بتمن و رابین و سریال پیش درآمد واندروومن است.

مطلب پیشنهادی:بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنیدنگاهی به برترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس
بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنید


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا