بازی

منتظر بتمن و رابین جدیدی در فیلم The Brave and the Bold باشید

منتظر بتمن و رابین جدیدی در فیلم The Brave and the Bold باشید

یک فیلم جدید بتمن و رابین تحت عنوان The Brave and the Bold به عنوان بخشی از برنامه جدید جیمز گان و پیتر سفران برای دنیای سینمایی دی‌سی معرفی شد.

طبق اطلاعات سایت Deadline، فصل اول این مجموعه با عنوان «خدایان و هیولاها» شامل فیلم جدیدی به نام شجاع و جسور خواهد بود. در این فیلم، بروس وین و پسرش، دیمین وین، نقش بتمن و رابین را بازی می‌کنند که به گفته گان «یک پسر بچه عوضی» است.

این [فیلم] داستان دیمین وین است، پسر واقعی بتمن که تا ۸ تا ۱۰ سالگی از وجود او خبر نداشته است. او به عنوان یک آدمکش و قاتل کوچک بزرگ شده است. یک پسر بچه عوضی است. رابین مورد علاقه من است، بر اساس کتاب‌های کمیک گرانت موریسون که یکی از مجموعه‌های مورد علاقه من در بتمن است و در حال حاضر همه این‌ها را کنار هم می‌گذاریم.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند

بتمن و رابین از زمان فیلم کلاسیک کالت جوئل شوماخر در سال ۱۹۹۷ که جورج کلونی و کریس اودانل در نقش‌های اصلی بازی کردند، دوباره مورد بازبینی قرار نگرفتند.

دیمین وین اولین بار در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و پسر بروس وین و تالیا آل گول است. پسری که توسط League of Assassins آموزش دید و برای سن کم خود بسیار ماهر شد و در نهایت به پنجمین رابین تبدیل شد.

The Brave and the Bold

پیتر سفران اشاره کرده که همراه با بتمن و دیمین وین، بقیه اعضای خانواده خفاش‌ها نیز ظاهر خواهند شد.

این برنامه شامل سایر اعضای خانواده گسترده Bat Family نیز می‌شود. به این دلیل که احساس می‌کنیم آن‌ها برای مدت زیادی از داستان‌های بتمن در سینما کنار گذاشته شده‌اند.

نسخه جدید بتمن از جیمز گان جدا از نسخه مت ریوز خواهد بود که رابرت پتینسون ایفاگر آن است. پتینسون در نقش شوالیه شنل‌پوش باقی خواهد ماند، اما گان و سفران به دنبال بازیگر جدیدی برای ایفای نقش بتمن برای The Brave and the Bold خواهند بود.

گان وظایف مارول خود را با انتشار Guardians of the Galaxy 3 تکمیل خواهد کرد که در ۵ می ۲۰۲۳ اکران می‌شود و بخشی از فاز پنجم مارول است. آخرین قسمت، داستان ترکیب تیم فعلی نگهبانان را به پایان خواهد رساند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم مجبوریم – زنان غریبیک روایت خاکستری از یک داستان دقیق و دغدغه‌مند
نقد فیلم مجبوریم – زنان غریب


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا