رمز ارز

ظهور یک الگوی بسیار نادر در نمودار بیت کوین! هدف بعدی چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز سه‌شنبه ۳۱ ژانویه، قیمت ارزهای دیجیتال یک روند صعودی کلی را تجربه کرد و باعث شد که بازار کریپتو بهترین عملکرد خود در ماه ژانویه را از سال ۲۰۱۳ داشته باشد.
در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در محدوده قیمتی ۲۳،۰۸۵ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۱٫۰۴ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۱٫۵ درصد رشد دارد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

در همین حال، پیتر برانت (Peter Brandt)، تحلیلگر و معامله‌گر باتجربه رمزارز، معتقد است که بیت کوین پتانسیل بیشتری برای افزایش قیمت دارد. وی در توییت جدید خود، از تشکیل یک الگوی تکنیکال بسیار نادر به نام اهرم محصور (double-walled fulcrum)، در نمودار بیت کوین خبر داده است.

ظهور یک الگوی بسیار نادر در نمودار بیت کوین! هدف بعدی چیست؟

با توجه به این الگو، برانت می‌گوید که بیت کوین کف قیمتی خود را تجربه کرده و پیش‌بینی می‌کند که قیمت این ارز دیجیتال در آینده نزدیک تا حدود ۲۵،۷۸۰ هزار دلار افزایش می‌یابد، قبل از اینکه به سطح ۱۹ هزار دلار بازگردد. پس از آن، بیت کوین دوباره صعود به سمت اوج تاریخی خود را از سر خواهد گرفت.
الگوی اهرم محصور یک الگوی تکنیکال است که به نظر می‌رسد توسط خود برانت معرفی شده است. این الگو، در بازار مالی سنتی چندان شناخته‌شده نیست و در مجموعه استاندارد الگوهای نموداری مورد استفاده توسط تحلیلگران تکنیکال گنجانده نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا