بازی

جزئیات و تصاویر جدیدی از ریمیک Resident Evil 4 منتشر شد

جزئیات و تصاویر جدیدی از ریمیک Resident Evil 4 منتشر شد

کپکام به تازگی جزئیات جدیدی از ریمیک Resident Evil 4 به اشتراک گذاشته که شامل تایید حذف QTE، اضافه شدن مراحل فرعی و معرفی چاقوهای شکستنی می‌شود.

اطلاعات و تصاویر جدید رزیدنت اویل ۴ به واسطه پوشش مجله گیم اینفورمر از این عنوان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. یکی از مهم‌ترین تغییراتی که نسخه ریمیک با نسخه اورجینال بازی خواهد داشت، حذف QTE محسوب می‌شود. QTE در واقع همان بخش‌هایی از بازی است که شما را مجبور می‌کند دکمه‌های مختلف را چندین بار به شکل سریع فشار دهید.

مطلب پیشنهادی:معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندبا مهارت‌های شوالیه تاریکی و جهان‌بینی شاهزاده دلقکی جنایت
معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوند

مقاله گیم اینفورمر اشاره می‌کند که مراحل فرعی به بازی اضافه شده و شما می‌توانید سراغ حل برخی پازل‌ها یا دنبال کردن و کشتن انواع خاصی از دشمنان بروید. یکی دیگر از تغییرات جالب توجه در نسخه ریمیک، اضافه شدن چاقوهایی با قابلیت شکستن است. در نتیجه، هر چاقو دوام مشخصی دارد و پس از چند بار استفاده خواهد شکست. گرچه شما می‌توانید چندین چاقو را در بخش Inventory خود ذخیره کنید.

همچنین، اشلی گراهام در نسخه جدید بازی دچار تغییرات بزرگی شده است. به عنوان مثال او دیگر میزان مشخصی سلامتی (Health Bar) ندارد اما اگر بیش از حد آسیب ببیند به حالت مجروح در می‌آید و شما باید او را احیا کنید. یکی از سازندگان بازی هم اعلام کرده آن‌ها تلاش کرده‌اند اشلی را به یک «همراه واقعی» نزدیک‌تر کنند و دیگر او حکم یک شخص درمانده را ندارد که مدام باید تحت مراقبت شما باشد.

طی اخبار مرتبط یک ماه پیش مشخص شد ریمیک Resident Evil 4 در مراحل پایانی توسعه قرار دارد. از سوی دیگر شایعاتی مبنی بر تاخیر احتمالی بازی به گوش رسید که همچنان به تایید رسمی نرسیده است.

بازسازی Resident Evil 4 اکنون برای عرضه در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ مصادف با ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای پی‌سی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنندآماده برای مکیدن خون
۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنند


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا