بازی

بازی Star Wars Jedi: Survivor تاخیر خورد

بازی Star Wars Jedi: Survivor تاخیر خورد

کمتر از دو ماه پیش بود که بازی Star Wars Jedi: Survivor در مراسم گیم آواردز از تاریخ انتشار خود رونمایی کرد، اما اکنون این عنوان با یک تاخیر کوتاه راهی بازار خواهد شد.

دنباله Star Wars Jedi: Fallen Order ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۶ اسفند در دسترس بازیکنان قرار گیرد، اما با اعلام رسمی استودیو Respawn Entertainment این بازی حالا شش هفته دیرتر و در تاریخ ۸ اردیبهشت منتشر خواهد شد. با این حال، این استودیو تایید کرد که این بازی اکنون از نظر محتوا کامل شده است و تمرکز اصلی سازندگان روی برطرف کردن باگ‌های بازی قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Obi-Wan Kenobi | قسمت اول و دومیک جنگ ستارگان کلاسیک در بهترین فرم خود
نقد سریال Obi-Wan Kenobi | قسمت اول و دوم

طی سه سال گذشته، تیم جِدای ما در ریسپاون تمام قلب و روح خود را در Star Wars Jedi: Survivor جاری کرده و مفتخریم که بگوییم بخش بعدی داستان کَل کِستیس از نظر محتوا تکمیل شده است.

ما اکنون تماما روی مرحله نهایی تمرکز کرده‌ایم. برطرف کردن باگ‌ها برای بهبود راندمان فنی، پایداری و مهم‌تر از همه، تجربه بازیکنان.

Jedi: Survivor پاسخ مستقیمی به نظرات جامعه بازیکنانمان است، به طوری که مکان‌های غنی‌ای برای اکتشاف ارائه می‌دهد، دارای مبارزات و مکانیک‌های حرکتی تکامل یافته است، و البته داستان کل و BD را ادامه می‌دهد.

ساخت این بازی ما را واقعا به تیم بهتری تبدیل کرده است و ما خود را در تمام سطوح به چالش کشیده‌ایم تا این بازی همان دنباله جنگ ستارگانی باشد که طرفداران از Respawn و Lucasfilm Games انتظار دارند.

داستان Jedi: Survivor پنج سال بعد از اتفاقات Fallen Order روایت می‌شود و ماجراهای کل کستیس را دنبال می‌کند که اکنون توسط امپراطوری تحت تعقیب قرار دارد و باید تحت هر شرایطی زنده بماند. استیگ آسموسن، کارگردان Fallen Order که قبلا به عنوان کارگردان خلاق روی بازی God of War 3 کار کرده بود، توسعه این بازی را رهبری می‌کند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ ۸ اردیبهشت برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:برنامه دیزنی برای زنده کردن فرنچایز جنگ ستارگان چیست؟باب ایگر باید مشکل «جنگ ستارگان» دیزنی را برطرف کند
برنامه دیزنی برای زنده کردن فرنچایز جنگ ستارگان چیست؟


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا