رمز ارز

افزایش تورم در منطقه یورو و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ماه آگوست و برای نهمین ماه متوالی، تورم منطقه یورو افزایش یافت و به سطح ۹٫۱ درصد رسید. در ماه جولای، تورم رسمی این منطقه که شامل ۱۹ کشور از جمله آلمان، فرانسه و بلژیک است، به ۸٫۹ درصد رسیده بود.
این در حالی است که اتحادیه اروپا، در نتیجه درگیری‌های جاری در اوکراین، با یک بحران عظیم انرژی و گاز مواجه است. قیمت‌های فعلی مایحتاج روزانه مانند غذا، گاز و برق هم در سراسر این قاره افزایش یافته است.
ماه گذشته در حالی که غذا و دیگر مواد، همگی با نرخ سالانه بیش از ۱۰ درصد افزایش یافتند، انرژی، بالاترین فشار قیمت را با نرخ تورم سالانه ۳۸٫۳ درصد داشته است.
فلوریان گلاتز، وکیل مستقر در اتحادیه اروپا، متخصص در فناوری بلاکچین و یکی از بنیان‌گذاران انجمن بلاکچین آلمان، می‌گوید:

چالش تورم در اروپا، امنیت اقتصادی خانوارهای متوسط و کم‌درآمد را در معرض خطر قرار می‌دهد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

علاوه بر این، گلاتز معتقد است که صنعت کریپتو به دولت‌های جهانی هشدار داده که سیستم‌های پولی و اقتصادی کنونی در برابر چالش‌های موجود، مقاومت نمی‌کنند. البته برای اینکه کریپتو بتواند به‌صورت محافظی در برابر تورم عمل کند، لازم است که تلاش‌ها برای تحقق پذیرش انبوه ارزهای دیجیتال ادامه یابد.
گلاتز معتقد است که اتحادیه اروپا برای اینکه بتواند آینده مالی بهتری را برای مردمش رقم بزند، باید اقتصاد دیجیتال را جدی‌تر بگیرد و دریچه بازار دیجیتال و وب ۳ را به روی شهروندانش بگشاید.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا