بازی

سرورهای بازی Apex Legends Mobile خاموش خواهند شد

سرورهای بازی Apex Legends Mobile خاموش خواهند شد

امروز روز خوبی برای بازی‌های موبایل الکترونیک آرتز نیست، چرا که این شرکت رسما اعلام کرد که به پشتیبانی از بازی ایپکس لجندز موبایل خاتمه می‌دهد و عنوان Battlefield Mobile را نیز پیش از انتشار رسمی لغو خواهد کرد.

بازی Apex Legends Mobile در بهار ۱۴۰۱ در دسترس بازیکنان قرار گرفت و توانست به عنوان بهترین بازی سال اپ استور و گوگل پلی شناخته شود، در حالی که Battlefield Mobile نیز برای تعداد محدودی از کاربران منتشر یا اصطلاحا سافت لانچ شده بود. با این حال، ایپکس لجندز موبایل به یک پایان زودهنگام رسید و طبق یک اعلامیه رسمی، سرورهای آن در تاریخ ۱۱ اردیبهشت و در ساعت ۳:۳۰ بامداد برای همیشه خاموش خواهند شد. بازیکنان تا این تاریخ می‌توانند ارز درون بازی را روی آیتم‌های تزئینی خرج کنند، اما خبری از پس دادن پول‌های واقعی خرج شده توسط بازیکنان نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟

ریسپاون انترتینمنت در یک بلاگ پست درباره تصمیم خود توضیح داد. به گفته آن‌ها، ایپکس لجندز موبایل علی‌رغم تجربه یک شروع قدرتمند، در ادامه وارد سراشیبی شد و محتوای پس از انتشار آن نتوانستند با ریتم، کیفیت و کمیت مورد انتظار بازیکنان عرضه شوند. با این حال مدیرعامل الکترونیک آرتز یعنی اندرو ویلسون طی کنفرانس مالی این شرکت اعلام کرد که تجربه زیادی از این عنوان کسب کرده است و می‌خواهد «یک تجربه متصل از Apex Legends Mobile را در آینده ارائه دهد.»

بازی بتلفیلد موبایل

از طرفی دیگر بازی Battlefield Mobile هم که توسط استودیو Industrial Toys توسعه داده می‌شد، دیگر هیچگاه قرار نیست انتشار خود را ببیند. الکترونیک آرتز نه تنها این بازی را لغو کرده است، بلکه استودیو Industrial Toys را نیز تعطیل خواهد کرد. این استودیو توسط الکس سروپین، موسس و مدیرعامل سابق بانجی، تاسیس شده بود و در سال ۲۰۱۸ توسط EA خریداری شد. EA درباره کنسل کردن بتلفیلد موبایل گفت:

با تکامل این صنعت و رشد استراتژی ما برای ساخت یک اکوسیستم عمیقا متصل از Battlefield، تصمیم گرفتیم تا از روند کنونی فاصله بگیریم تا برنامه‌هایمان برای این فرنچایز را به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی و انتظارات بازیکنانمان را برآورده کنیم.

همزمان با اعلام این اخبار، الکترونیک آرتز تایید کرد که انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor نیز با یک تاخیر شش هفته‌ای مواجه شده است.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردناز درایور 3 تا اساسینز کرید آدیسی
تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردن


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا