بازی

اکانت های قانونی برای ps5 به چه صورتی است ؟

اکانت های قانونی برای ps5 به چه صورتی است ؟

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر گیمر باشید قطعا میدانید که تهیه بازی های فیزیکی در کشورمان اصلا مقرون به صرفه نیست و خرید یک بازی میتواند برای شما هزینه ی بسیار زیادی را در برداشته باشد به همین دلیل است که در کشورهایی همچون ایران افراد به روش های دیگری برای انجام بازی ها مورد علاقه خود روی آورده اند که یکی از رایج ترین آنها اکانت های قانونی و ظرفیتی می باشد که توسط آنها میتوان به راحتی عناوین مد نظر خود را خریداری و بازی نمایید .
در این مقاله همراه ما باشید زیرا که در خصوص اکانت های قانونی برای پلی استیشن پنج اطلاعات خوبی را برای شما گردآوری نموده ایم .

اکانت قانونی ps5 چگونه است ؟

برای انجام بازی های مورد علاقه خود روش های مختلفی دارید که شامل خرید فیزیکی بازی ، خرید نسخه دیجیتالی از فروشگاه آنلاین پلی استیشن ، اکانت های هکی ps5 و اکانت قانونی ps5  …
بخش اعظم بازار بازی های ایران برای کنسول های پلی استیشن چهار و پلی استیشن پنج استفاده از اکانت های قانونی می باشد زیرا که هم قیمت مناسب و هم امنیت قابل قبولی دارند و شما با خیال آسوده میتوانید از اکانت و بازی های خود لذت ببرید . اکانت های قانونی معمولا در سه ظرفیت قابل عرضه و فروش می باشند که در ادامه راجبه این ظرفیت ها و نحوه تهیه آنها صحبت خواهیم نمود .

تفات اکانت هکی با اکانت قانونی

اکانت قانونی اکانتی است که توسط شخصی به صورت کاملا قانونی خریداری میشود و آن اکانت با بقیه افراد به اشتراک گذاشته میشود بدین ترتیب هزینه ی آن اکانت تقسیم بر تعداد مشترکان آن خواهد شد و هزینه کمتری برای افراد در بر خواهد داشت این اکانت ها در ظرفیت خود دارای محدودیت هایی نیز هستند بسیاری این اکانت ها را حتی با نام اکانت های ظرفیتی نیز می شناسند این اکانت‌ها در ظرفیت 1، ظرفیت 2 و ظرفیت 3 به فروش میرسند.
اکانت های هکی قیمت های کمتری را دارند و همانطور که از نام آن پیداست این اکانت غیر قانونی است و از هک شدن اکانت شخص دیگری به دست آمده است اما اکانت های قانونی کاملا قانونی خریداری شده اند و بر خلاف اکانت های هکی که ممکن است به راحتی از بین بروند امنیت بالایی دارند و شما با خیال آسوده میتوانید روی آن حساب باز کنید . برای همین است که بسیار توصیه میکنند که به سراغ اکانت های هکی نروید و اکانت های قانونی را تهیه نمایید .

نحوه تهیه اکانت های قانونی ps5

خوب حال که متوجه شدید اکانت های قانونی به چه ترتیبی است و تفاوت آن با اکانت های هکی در چیست بسیار مهم هست که بدانید این اکانت ها را از کجا تهیه نمایید زیرا که اگر خریداری شما از افراد یا سایت های غیر معتبر صورت پذیرد ممکن است دچار مشکلاتی بشوید یا اینکه هزینه هایی که کرده اید را از دست بدهید و شما را فریب بدهند حتما برای خرید از فروشگاه های معتبر و با سابقه که دارای نماد الکترونیک همچون وب سایت گیم سنتر ( game-center.ir) استفاده کنید .
پشتیبانی ضعیف ، قفل شدن بازی ، عدم امکان فروش مجدد و قیمت بالای محصولات و تحویل دیر هنگام برخی از مشکلاتی است که ممکن است شما در خرید از مجاری های غیر معتبر با آن مواجه شوید . بعد از اینکه خرید خود را از سایت های معتبر همچون گیم سنتر به انجام رساندید در فرم هایی که در اختیار شما قرار میدهند اطلاعات خود را برای آنها بایستی ارسال نمایید تا اطلاعات اکانت را برای شما ارسال نمایند .

ظرفیت های اکانت های قانونی

همانطور که قبلتر نیز اشاره گردید اکانت های قانونی یا ظرفیتی در 3 ظرفیت به فروش میرسند که هر کدام نیاز دارای قیمت و قابلیت های مختص به خود می باشد که در ادامه راجبه آنها توضیح خواهیم داد

اکانت های بازی با ظرفیت اول : این اکانت ها قیمت پایین تری دارند و از قانونی بودن آن نیز خیالتان میتواند کاملا آسوده باشد اما معمولا گارانتی ندارند و قابلیت بازی فقط به صورت آفلاین وجود دارد یعنی اگر شما به دنبال خرید اکانت قانونی فیفا 23 هستید و این اکانت ظرفیتی را خریداری می نمایید فقط به صورت آفلاین میتوانید بازی را انجام دهید . همچنین این دسته از اکانت ها دارای قابلیت فروش مجدد نیستند

اکانت بازی با ظرفیت دوم : این نوع از اکانت ها نیز کاملا قانونی است و با خیال آسوده میتوانید آن را بدون مشکلی همواره داشته باشید . قیمت در این اکانت های ظرفیت دوم کمی بالاتر است اما به نوعی بهترین ظرفیت برای خرید اکانت ps5  یا ps4  اکانت های ظرفیت دوم می باشد زیرا که دارای امکاناتی همچون قیمت مناسب ، گارانتی مدام العمر ، قابلیت بازی هم به صورت افلاین و هم به صورت انلاین و دارای قابلیت فروش مجدد می باشد .

اکانت بازی با ظرفیت سوم : اکانت های ظرفیت سوم نیز طرفداران زیادی دارد زیرا که به وسیله این اکانت ها میتوان تجربه بازی های آنلاین را بدون مشکل داشت در این اکانت تمام بخش های بازی باز است و برای ورود به بازی نیاز به اینترنت دارید و در حین اتصال اینترنت خجم چندانی از شما کم نمیشود مانند دیگر ظرفیت ها به تمامی قست های بازی دسترسی دارد. این اکانت ها نیز دارای قابلیت فروش مجدد می باشند و گارانتی مادام العمر نیز دارند .

سخن انتهایی

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد تا حدی کمکی بوده باشد برای اینکه شما تجربه بهتر و بدون دغدغه تری از دنیای گیم و بازی داشته باشید و بازهای مد نظر خود را با قیمت های مناسب تر و با اکانت ها امن تری تهیه نمایید .
فراموش نکنید که اکانت های قانونی ps5 قابلیت فروش مجدد نیز دارند که اینکار را از همان سایت هایی که خریداری نموده اید میتوانید برای فروش قرار دهید مشابه سایت گم سنتر که در این زمینه نیز به خوبی عمل می نماید .
در انتها از شما خواهشمندیم که اگر شما نیز در این خصوص تجربه و یا نظر خاصی دارید حتما جهت تکمیل اطلاعات سایر بازدید کنندگان و این مقاله آن را در قسمت نظرات با ما و بقیه دوستا نبه اشتراک بگذارید و اگر این مقاله نیز برای شما مفید حتما لینک آن را برای سایر دوستان خود نیز ارسال نمایید تا آنها نیز بتوانند تجربه ی بهتری از بازی های پلی استیشن چهار یا پنج داشته باشند .

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا