رمز ارز

بهترین آلت کوین‌های زیر ۱ دلار برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بر کسی پوشیده نیست که شرایط نامطلوب اقتصاد کلان منجر به زیان‌های قابل‌توجهی برای سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال شده است. در همین راستا، پیتر برانت (Peter Brandt)، معامله‌گر کهنه‌کار، در ماه اکتبر اظهار داشت، هر بیت کوینی که در سال ۲۰۲۱ خریداری شده بود، اکنون در ضرر است.

به گزارش سایت کریپتوبیسیک، با این حال، شرایط فعلی بازار فرصتی عالی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده تا دارایی‌های رمزارزی متعلق به پروژه‌های امیدوارکننده و آینده‌دار را با قیمت‌های پایین خریداری کنند. در ادامه این مطلب، ما قصد داریم ۵ آلت کوین برتر با قیمت کمتر از ۱ دلار را که می‌توانند رشد قابل‌توجهی در سال ۲۰۲۳ داشته باشند، معرفی کنیم.

۱. ریپل (XRP)

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
جشنواره ویژه صرافی ارز پلاس با ۲۰۰,۰۰۰ شیبا جایزه برای هر نفر!
دریافت جایزه

به گزارش جان دیتون (John Deaton)، وکیل فعال در حوزه کریپتو، ریپل برای حدود یک دهه در بین ۱۰ دارایی رمزارزی برتر از نظر ارزش بازار باقی مانده است. لازم به ذکر است که این آلت کوین حتی از قبل از اتریوم (ETH) وجود داشته است. با این حال، سال ۲۰۲۳ می‌تواند به یک سال به یاد ماندنی برای ریپل تبدیل شود.

برخی از مهم‌ترین پیشرفت‌های اخیر شبکه ریپل عبارتند از؛ پشتیبانی از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، آزمایش یک زنجیره جانبی سازگار با EVM (ماشین مجازی اتریوم)، آزمایش بازارسازهای خودکار بومی و افزایش تقاضا برای سرویس On-Demand Liquidity. اگرچه این تحولات در طول بازار نزولی، تأثیر کمی بر قیمت XRP داشته‌اند، اما وضعیت در شرایط مساعدتر به راحتی می‌تواند تغییر کند.

علاوه بر این، XRP ممکن است برای مشاهده یک افزایش قیمت عمده نیازی به روند صعودی نداشته باشد. این بدان دلیل است که پیش‌بینی می‌شود حکم مربوط به پرونده تقریباً ۲ ساله بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مارس ۲۰۲۳ یا قبل از پایان آن صادر شود.

لازم به ذکر است که این نبرد حقوقی تأثیر زیادی بر پذیرش XRP در ایالات متحده داشته است؛ زیرا چندین صرافی مستقر در ایالات متحده به دلیل جلوگیری از مشکلات احتمالی، این ارز دیجیتال را از لیست دارایی‌های تحت پشتیبانی خود حذف کردند.

۲. کاردانو (ADA)

ارز دیجیتال ADA، رمزارز اصلی و بومی اکوسیستم کاردانو است. مانند XRP، کاردانو نیز در بین ۱۰ دارایی برتر رمزارزی از نظر ارزش بازار قرار دارد. شبکه کاردانو هم اخیرا دستخوش ارتقاهای قابل‌توجهی شده که به دلیل شرایط اقتصادی کلان غالب، تأثیری بر قیمت ADA نداشته‌اند. همان‌طور که چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو در ماه سپتامبر بیان کرد، این دریای قرمز (بازار نزولی) قدرت کاردانو را منعکس نمی‌کند.

لازم به ذکر است که کاردانو یک جامعه دنبال‌کننده قوی دارد. به طوری که در گزارش اخیر آژانس MBLM که ارتباط عاطفی و صمیمیت مصرف‌کنندگان با برندها (brand intimacy) را تحلیل می‌کرد، شبکه بلاکچین کاردانو در صنعت کریپتو، رتبه اول را به خود اختصاص داد. همچنین، به لطف اجرای هاردفورک Vasil در ماه سپتامبر، قراردادهای هوشمند و قابلیت‌های مقیاس‌پذیری این شبکه به میزان قابل‌توجهی بهبود یافته است. علاوه بر این، در حال حاضر بیش از هزار برنامه غیرمتمرکز در این شبکه در حال توسعه است.

۳. شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو یک میم کوین محبوب است که به عنوان یک توکن ERC20 در شبکه اتریوم اجرا می‌شود. این میم کوین که با الهام از دوج کوین (DOGE) راه‌اندازی شد، در سال ۲۰۲۱ یک عملکرد طوفانی از خود به نمایش گذاشت و قیمت آن بیش از ۴۵ میلیون درصد افزایش یافت. با این حال، توسعه‌دهندگان این پروژه اکنون در تلاشند تا با افزایش کاربردهای ارز دیجیتال خود، برچسب «میم کوین» را از روی آن بردارند.

دلایل زیادی وجود دارد که می‌تواند باعث رشد دوباره این رمزارز در سال ۲۰۲۳ شود، از جمله توسعه متاورس شیبا، افزایش محبوبیت بازی جمع‌آوری کارت Shiba Eternity و نزدیک شدن به راه‌اندازی راه‌حل لایه دوم Shibarium.

۴. تزوس (XTZ)

ارز دیجیتال XTZ، توکن بومی بلاکچین تزوس است. پروژه تزوس به چند دلیل منحصربه‌فرد است. برای مثال، این شبکه می‌تواند بدون نیاز به فورک شدن، ارتقا یابد. علاوه بر این، این پروژه در تاریخ ۴ ساله خود هرگز سوء‌استفاده‌ای را تجربه نکرده است.

در حالی که بازار ارز دیجیتال در وضعیت بدی قرار دارد، پروژه تزوس برای جذب سرمایه‌گذاران جدید، در معاملات اسپانسری برند سرمایه‌گذاری می‌کند. علاوه بر این، این ارز دیجیتال به طور بی سر و صدا شاهد پذیرش رو به رشد خود است.

۵. دوج کوین (DOGE)

دوج کوین یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در جهان است و انتخاب اول بسیاری از تازه‌واردان به دنیای کریپتو محسوب می‌شود.

سال گذشته، دوج کوین با جهش قیمت خود به ۰٫۷۳ دلار (تنها با توییت‌های ایلان ماسک) جهان را شوکه کرد. لازم به ذکر است که با خرید شبکه اجتماعی توییتر توسط ایلان ماسک، بسیاری از هولدرهای دوج کوین انتظار دارند که این میم کوین به نوعی در این پلتفرم ادغام شود. با توجه به حمایت‌های دیرینه ایلان ماسک از دوج کوین، چنین انتظاراتی دور از ذهن نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا