رمز ارز

لیست پربازدیدترین رمزارزها در سال ۲۰۲۲! جایگاه شیبا کجاست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های جدید منتشرشده توسط وبسایت CoinMarketCap، شیبا اینو (SHIB) در سال ۲۰۲۲ از میم کوین‌های برتر دیگر، مانند دوج کوین (DOGE) و بیبی دوج (BabyDoge) پیشی گرفته و پربازدیدترین ارزدیجیتال با تم سگ بوده است. این وبسایت در گزارش خود خاطرنشان کرد:

حتی در کل این بازار نزولی، میم کوین‌هایی مانند شیبا اینو از تقریباً تمام مناطق جهان بازدید داشتند.

لیست پربازدیدترین رمزارزها در سال ۲۰۲۲! جایگاه شیبا کجاست؟

از لحاظ جغرافیایی نیز، کاربران آمریکای شمالی، آفریقا و آسیا، از تاریخ ۱ سپتامبر تا ۱۹ دسامبر سال ۲۰۲۲، علاقه قابل‌توجهی به شیبا نشان دادند. طبق گزارش‌ها، شیبا پس از ارزهای دیجیتال بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و ترا کلاسیک (LUNC)، به عنوان چهارمین دارایی رمزارزی پربازدید در این سه منطقه رتبه‌بندی شده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

وبسایت CoinMarketCap در ادامه گزارش خود اشاره کرده که شیبا در سال گذشته، بیش از ۱۵۰ میلیون بازدید در این پلتفرم داشته است. همچنین، علاقه مردم به شیبا در سال گذشته افزایش یافته و بیش از ۱٫۸ میلیون کاربر این توکن را به واچ‌لیست خود اضافه کرده‌اند.

جای تعجبی نیست که شیبا توانسته توجه کاربران سراسر جهان را به خود جلب کند. همان‌طور که در اخبار پیشین هم گزارش شده، این پروژه برای اینکه بتواند برچسب «میم کوین» بودن را از خود دور کند، در حال انجام به‌روزرسانی‌های مهم و بزرگی است، از جمله پروژه متاورسی SHIB: The Metaverse و بلاکچین لایه دوم Shibarium.

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا