بازی

آمازون احتمالا حقوق Tomb Raider را خریداری کرده است

آمازون احتمالا حقوق Tomb Raider را خریداری کرده است

طبق گزارش‌های منتشر شده، ظاهرا آمازون حق امتیاز فرنچایز Tomb Raider را به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار خریداری کرده است.

این گزارش توسط وب‌سایت Fellowship of Fans منتشر شده که ادعا می‌کند «گروه Embracer به تازگی حقوق Tomb Raider خود را به آمازون فروخته است». با این حال، در گزارش این سایت به مبلغ خاصی برای معامله اشاره نشده و فقط گفته شده با یک خرید تقریبا ۶۰۰ میلیونی مواجه هستیم که با این وجود پس از خرید حق پخش تلویزیونی The Lord of the Rings: The Rings of Power دومین خرید بزرگ آمازون محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی:حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟یک حماسه‌ی ماتم‌زده با چاشنی ادای دین به تالکین و پیتر جکسون
حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟

آمازون

همچنین مشخص نیست آیا این معامله شامل بازی‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها هم خواهد شد یا خیر یا آمازون فقط حقوق فیلم و تلویزیون آن را خریده است. البته با توجه به مبلغ هنگفتی که در این گزارش به آن اشاره شده، ظاهرا آمازون حقوق کامل Tomb Raider را خریداری کرده است.

آمازون در چند وقت گذشته علاقه زیادی به Tomb Raider نشان داده است. در آذرماه گفته شده بود که بازی بعدی این فرنچایز توسط آمازون گیمز منتشر می‌شود و در ابتدای این هفته اعلام شد که سریال Tomb Raider توسط فیبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge)، خالق سریال Fleabag برای آمازون ساخته خواهد شد. در همین رابطه نیز روز گذشته گفته شد که آمازون قصد دارد این فرنچایز را به مجموعه‌ای مانند مارول تبدیل کند.


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا