بازی

ساخت بازی جدید Fable با مشکل روبه رو شده است

ساخت بازی جدید Fable با مشکل روبه رو شده است

مایکروسافت بازی‌های انحصاری زیادی در دست ساخت دارد که فیبل (Fable) یکی از مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود، ولی به نظر می‌رسد توسعه این بازی مشکل پیدا کرده است.

مایکروسافت با وجود اینکه روی عناوینی مثل فیبل، Senua’s Saga: Hellblade 2، استارفیلد، Contraband ،ردفال، Avowed و Indiana Jones کار می‌کند، اما در رویداد گیم اواردز ۲۰۲۲ حضور نداشت. اکنون جز کوردن از سایت Windows Central به این موضوع واکنش نشان داده و مقصر اصلی را سیاست‌های مایکروسافت می‌داند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Falls

نحوه همکاری این شرکت با کارمندهای پیمانکاری و قراردادی باعث شده که این پروژه‌ها کارکنان کلیدی خود را بیش از حد معمول از دست بدهند. از طرف دیگر اختلاف نظر در زمینه استفاده از موتور بازی‌سازی نیز باعث بروز مشکلاتی در روند توسعه بازی‌های انحصاری این شرکت شده است.

بازی Fable

به عنوان مثال مایکروسافت ترجیح می‌دهد برای Halo Infinite و Fable، به جای یک موتور بازی‌سازی خاص مثل آنریل انجین ۵، از ابزار توسعه استفاده کند. از این رو کارمندهای پیمانکاری و قراردادی باید کار با این ابزار را یاد بگیرند. از طرف دیگر این افراد به خاطر سیاست‌های شرکت پس از مدتی استودیو را ترک می‌کنند و این موضوع مشکل ساز است.

 نسخه جدید بازی Fable برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دست توسعه قرار دارد و به نظر می‌رسد که در کنار Perfect Dark و Avowed در سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Gunkنظافت‌کاری در محیطی بیگانه
بررسی بازی The Gunk


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا