رمز ارز

تأثیر رویدادهای مهم جهان در این هفته بر ادامه روند ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال سال ۲۰۲۳ را عالی شروع کرد. با این حال، معامله‌گران باتجربه انتظار یک عقب‌نشینی را دارند؛ زیرا چند رویداد جهانی مهم برای این هفته برنامه‌ریزی شده است. در همین راستا، امروز فروش گسترده‌ای در بازار مشاهده شد که در نتیجه آن، قیمت بیت کوین تنها در چند ساعت بیش از ۲ درصد سقوط کرد.
رویدادهای مهم جهانی در این هفته:
۱. افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده: فدرال رزرو تصمیم خود برای افزایش نرخ بهره را در جلسه روز چهارشنبه اعلام خواهد کرد. اگرچه فعالان بازار انتظار دارند که نرخ بهره تنها ۲۵ واحد افزایش یابد، اما احتمال افزایش ۵۰ واحدی آن همچنان وجود دارد.
۲. افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی اروپا و بانک مرکزی انگلستان: بانک مرکزی اروپا قصد دارد در دو نشست بعدی در ماه‌های فوریه و مارس، نرخ بهره را ۵۰ واحد افزایش دهد. انتظار می‌رود که بانک مرکزی انگلیس نیز یک ساعت قبل از تصمیم بانک مرکزی اروپا برای افزایش نرخ بهره در روز پنجشنبه، افزایش ۵۰ واحدی نرخ بهره را اعلام کند.
۳. نتایج فصلی غول‌های فناوری: بازار کریپتو همبستگی بالایی با بازار سهام ایالات متحده، از جمله شاخص Nasdaq 100 (بخش فناوری) دارد. غول‌های فناوری مانند متا، اپل، گوگل و مایکروسافت قرار است نتایج فصلی خود را این هفته منتشر کنند و این موضوع، به احتمال زیاد قیمت بیت کوین را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد.
۴. حقوق و دستمزد غیرکشاورزی و بیکاری در ایالات متحده: اداره آمار کار آمریکا نیز قرار است این هفته داده‌های مربوط به حقوق و دستمزد غیرکشاورزی و نرخ بیکاری در ماه ژانویه را منتشر کند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا