رمز ارز

با وجود سقوط بازار کریپتو، بیشتر دارندگان میم‌کوین‌ها هنوز در سود هستند!

با وجود سقوط بازار کریپتو، بیشتر دارندگان میم‌کوین‌ها هنوز در سود هستند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنا بر گزارش شرکت تحلیلی اینتودبلاک (IntoTheBlock)، اکثر سرمایه‌گذارانی که میم کوین‌های دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و پپه (PEPE) را خریداری کرده‌اند، با وجود اصلاحاتی که در بازار ارزهای دیجیتال رخ داده، همچنان در سود هستند.

پس از کاهش شدید قیمت بیت کوین (BTC) از ۷۲۷۵۰ دلار به ۶۱۰۷۹ دلار در هفته گذشته که به افت قیمت سایر ارزهای دیجیتال هم منجر شد، ۸۵ درصد از دارندگان DOGE هنوز در سود هستند.

در همین حال، حدود ۶۲ درصد از دارندگان SHIB در سود هستند و تنها ۳۶ درصد در ضرر قرار دارند. از میان دارندگان ارز دیجیتال PEPE نیز، ۶۹ درصد در سود، ۲۸ درصد در ضرر و ۳ درصد در نقطه سربه سر هستند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

خارج از بخش میم‌ کوین‌ها، بسیاری از سرمایه‌گذاران از جمله دارندگان کاردانو (ADA)، پالیگان (MATIC) و لایت‌کوین (LTC)، با ضرر مواجه هستند.

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط تیم اینتودبلاک، از میان دارندگان کاردانو، ۳۹ درصد در سود، ۵۵ درصد در ضرر و ۶ درصد در نقطه سربه سر هستند.

این درصدها برای دارندگان MATIC به ترتیب ۱۴، ۸۰ و ۶ درصد است. در مورد سرمایه‌گذاران لایت کوین نیز، ۳۷ درصد در سود، ۴۹ درصد در ضرر و ۱۴ درصد در نقطه سربه سر قرار دارند.

منبع

دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا