بازی

سرورهای پی‌سی Dark Souls 3 بعد از ۸ ماه دوباره آنلاین شدند

سرورهای پی‌سی Dark Souls 3 بعد از ۸ ماه دوباره آنلاین شدند

FromSoftware به تازگی اعلام کرد سرورهای رایانه شخصی Dark Souls 3 که پس از کشف یک حفره امنیتی خطرناک در دی ماه سال گذشته غیرفعال شده بودند، بار دیگر فعال شده‌اند.

اکانت رسمی دارک سولز در توییتر این خبر خوشحال‌کننده را داد که پس از گذشت تقریبا هشت ماه بازیکنان می‌توانند Dark Souls 3 را به صورت آنلاین تجربه کنند و تیم سازنده نیز در تلاش است تا این ویژگی‌ها را به بازی‌های قبلی، دارک سولز ۱ و ۲، بازگرداند.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

در این توییت آمده است:

ویژگی‌های آنلاین نسخه پی‌سی Dark Souls 3 دوباره فعال شده‌اند. ما در تلاش هستیم تا این ویژگی‌ها را برای سایر عناوین دارک سولز بازیابی کنیم و زمانی که دوباره فعال شدند، به شما اطلاع خواهیم داد. یک بار دیگر از شکیبایی و حمایت شما سپاسگزاریم.

Dark Souls 3

سرورها ابتدا پس از کشف یک حفره امنیتی که به بازیکنان اجازه می‌داد کامپیوتر یک کاربر را تصاحب کنند، از کار افتادند و فرام سافتور از آن زمان تاکنون به مرور به‌روزرسانی‌هایی را منتشر کرد تا ویژگی‌های آنلاین بازی‌های خود را بازگرداند.

از آنجایی که این مشکل درست یک ماه قبل از انتشار Elden Ring توسط سازنده ایجاد شد، طرفدارانی که مشتاقانه منتظر بازی بودند نگران بودند که این مشکل بر بخش چند نفره آن نیز تاثیر بگذارد. خوشبختانه الدن رینگ توانست بدون مشکلات عمده لانچ شود و به موفقیتی باورنکردنی دست پیدا کند.

البته سازندگان با چندین مشکل هک مقابله کردند. به طور مثال یک هکر بدنام از دارک سولز در Elden Ring ظاهر شد و اقلام غیرقانونی را به اجبار وارد فهرست موجودی بازیکنان می‌کرد و باعث بن شدن آن‌ها می‌شد. در موردی عجیب‌تر، بعضی ترول‌ها از لباس زیر مخفی بازی برای محروم کردن سایر بازیکنان استفاده می‌کردند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای کاربردی بازی Elden Ring برای مبتدیانمرگ از آن‌چه که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است!
راهنمای کاربردی بازی Elden Ring برای مبتدیان


ولاگ گیمزکام #1 – اطلاعات تازه از A Plague Tale: Requiem

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا