بازی

تبلیغ جدید سونی برای PS5 ممکن است به Uncharted 5 اشاره کرده باشد

تبلیغ جدید سونی برای PS5 ممکن است به Uncharted 5 اشاره کرده باشد

تبلیغ جدید سونی که برای تبلیغ کنسول پلی استیشن ۵ طراحی شده است، ممکن است به ساخت قسمت پنجم سری Uncharted اشاره کرده باشد.

تبلیغ جدید با عنوان «Live from PS5» شامل مجموعه‌ای از گزارش‌های خبری لایو اکشن است که صحنه‌هایی از بازی‌های مختلف پلی استیشن همچون God of War، Horizon، Gran Turismo و غیره را نشان می‌دهد.

با این حال، در میان تمام کلیپ‌های بازی‌های فعلی و آینده PS5، یک کلیپ لایو اکشن وجود داشت که غیرقابل تشخیص بود. زن جوانی در داخل یک غار با مشعل شعله‌ور نشان داده می‌شود که در یک کلیپ کوتاه دیگر، او در حال دمیدن گرد و غبار از روی یک اثر باستانی دیده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستانی جذاب که شاید در موردش ندانید
داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]

این کلیپ‌ها تنها نماهای تبلیغ جدید بودند که فوراً قابل تشخیص نبودند و نشان می‌دهند که احتمالا مربوط به یک پروژه اعلام‌نشده باشد. سونی در یک مقاله وبلاگی در معرفی این تبلیغ گفت:

تبلیغ جدید به سبک یک کانال خبری زنده، به وسعت تجربیات خارق‌العاده‌ای که در دنیای PS5 اتفاق می‌افتد، اشاره می‌کند. ببینید آیا می‌توانید تمام ارجاعات به بازی‌ها را پیدا کنید.

هشدار اسپویلر

Uncharted 4 با کشف یادگارهایی از ماجراجویی‌های گذشته نیتن دریک و النا فیشر توسط دختر نوجوان‌شان به پایان می‌رسد و دریک تصمیم می‌گیرد در مورد آن‌ها به او بگوید. به همین خاطر، برخی بر این باورند که بازی بعدی آنچارتد ممکن است با حضور شخصیت «کسی» دنبال شود و راه پدر و مادرش را طی کند.

نیل دراکمن، رئیس Naughty Dog، هفته گذشته ادعا کرد که این استودیو از سری آنچارتد «دست کشیده»، اما این موضوع را رد نکرد که استودیو دیگری مشغول کار روی آی‌پی شود.

در فروردین ماه، یکی از استخدام‌کنندگان در استودیو اشاره کرد که سونی در حال برنامه‌ریزی برای انتشار Uncharted در آینده است. کریستینا-ماری دریک مک‌بریتی با اعلام اینکه به ناتی داگ پیوسته، گفت ساخت تیم‌های آینده نه تنها برای عناوین جدید، بلکه برای میراث آنچارتد مهم است.

یک آگهی شغلی در آذر ماه همچنین اشاره کرد که یک تیم توسعه داخلی جدید در سونی در حال ساخت یک بازی با همکاری ناتی داگ بر اساس «یک فرانچایز محبوب» است.

استودیوهای دیگر سونی قبلاً اسپین‌آف‌ها یا ریمسترهای آنچارتد را توسعه داده بودند، از جمله بِند استودیو (Uncharted: Golden Abyss) و بلوپوینت گیمز (Uncharted: The Nathan Drake Collection). برای اخبار بیشتر باید منتظر آینده ماند.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ 

داستان دکتر دیسریسپکت

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا