رمز ارز

تلاش‌های جدید ایلان ماسک برای اضافه کردن دوج کوین به توییتر!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، یک تیم روی زیرساخت‌های پرداخت‌ شبکه اجتماعی توییتر کار می‌کند و به دنبال انجام ثبت‌نام‌ها و دریافت مجوزهای ایالتی است. به گفته یک منبع آگاه، این شرکت امیدوار است که روند صدور مجوزها در ایالات متحده ظرف یک سال تکمیل شود. همچنین، گفته می‌شود که پس از دریافت مجوزهای ایالات متحده، توییتر به دنبال اخذ تأییدیه‌های نظارتی در سطح بین‌المللی است.
به گزارش فایننشال تایمز، ویژگی پرداخت توییتر در ابتدا از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند، اما گفته می‌شود که ایلان ماسک، رئیس توییتر، از توسعه‌دهندگان خواسته که سیستم پرداخت این پلتفرم را به گونه‌ای بسازند که در آینده، امکان اضافه کردن ارزهای دیجیتال هم به آن وجود داشته باشد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

به دنبال انتشار این خبر، قیمت دوج کوین (DOGE) بلافاصله افزایش یافت. در زمان نگارش این خبر، دوج کوین در محدوده قیمتی ۰٫۰۹۲۸ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، ۴٫۶ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۳٫۵ درصد رشد دارد. این رشد قیمتی، DOGE را به دومین ارز دیجیتال پرسود بازار (در بین ۱۰۰ رمزارز برتر) در ۲۴ ساعت گذشته تبدیل کرده است.

پیش‌تر و در اولین جلسه حضوری با کارکنان توییتر، ماسک گفته بود:

من فکر می‌کنم منطقی است که پرداخت‌ها را در توییتر ادغام کنیم تا به راحتی بتوان پول، ارزهای فیات، رمزارزها و اساساً هر چیزی که برای افراد مفید باشد را ارسال کرد.

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا