بازی

بازی Hi-Fi Rush در اولین هفته عرضه بهتر از Forspoken در استیم عمل کرده است

بازی Hi-Fi Rush در اولین هفته عرضه بهتر از Forspoken در استیم عمل کرده است

طبق گزارش‌ها، بازی غافلگیرکننده Hi-Fi Rush از ایکس باکس و تانگو گیم‌ورکس در هفته اول عرضه بهتر از Forspoken در همان بازه زمانی در استیم عمل کرده است.

با توجه به فهرست پرفروش‌ترین‌های هفته گذشته استیم در SteamDB که پردرآمدترین آثار این پلتفرم را بر اساس فروش فهرست‌بندی می‌کند، Hi-Fi Rush در رتبه هشتم قرار گرفته، در حالی که Forspoken در بین ۱۰ بازی برتر نیست.

این تفاوت به‌ویژه از این جهت قابل توجه است که Forspoken با یک کمپین بازاریابی قابل توجه پشتیبانی شده بود، در حالی که Hi-Fi Rush بدون هیچ اعلامیه یا افشای قبلی به عنوان بخشی از ارائه Developer Direct ایکس باکس در روزهای گذشته معرفی شد.

مطلب پیشنهادی:مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟آیا این کار ارزشش را دارد؟
مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟

همانطور که مفسر صنعت بازی، Benji-Sales، در توییتر اشاره کرده، نکته قابل تامل در باب قرار گرفتن Hi-Fi Rush در بین ده بازی برتر و عملکرد ضعیف Forspoken در این است که قیمت بازی مایکروسافت در استیم تنها ۳۰ دلار است و اثر اسکوئر انیکس با هزینه گزاف ۷۰ دلاری عرضه شده است.

با توجه به اینکه جدول استیم به جای فروش هر نسخه، بر اساس درآمد بازی مشخص می‌شود، Hi-Fi Rush باید به ازای هر نسخه فروخته شده از Forspoken، چندین نسخه بفروشد.

با این حال، لازم به ذکر است که SteamDB نسخه‌های جداگانه هر بازی را به عنوان محصولات متفاوت در نظر می‌گیرد. به همین‌خاطر ریمیک Dead Space چهار بار در بین ۱۰ عنوان برتر قرار دارد – نسخه استاندارد، نسخه دیلاکس و صفحات پیش‌خرید برای هر کدام.

Hi-Fi Rush

همچنین مشخص نیست که چند نفر Forspoken را در بازه زمانی منتهی به هفته گذشته پیش‌خرید کرده‌اند یا کلیدهای بازی را از فروشنده‌های شخص ثالث استیم خریداری کرده‌اند. این موارد احتمالاً در نمودار درآمد هفته گذشته محاسبه نشدند و ممکن است درآمد کلی بازی را بالاتر ببرند.

عنوان جدید اسکوئر انیکس، علاوه بر هزینه‌های سرسام‌آور، نیازمند سخت‌افزار بسیار پیشرفته‌ای برای رایانه‌های شخصی است که می‌تواند فروش را به نفع اثر سبک و زیبای Hi-Fi Rush تغییر دهد.

های-فای راش جدیدترین بازی استودیو Tango Gameworks است که توسط کارگردان Resident Evil، شینجی میکامی، تأسیس شده است. یک بازی اکشن ریتمی که در آن هدف شما، حمله‌های زمانی به ضرب آهنگ است تا آسیب بیشتری وارد کنید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Falls


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ 

داستان دکتر دیسریسپکت

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا