بازی

در حال حاضر برنامه‌ای برای ریمیک Resident Evil Code: Veronica وجود ندارد

در حال حاضر برنامه‌ای برای ریمیک Resident Evil Code: Veronica وجود ندارد

یکی از تهیه‌کنندگان کپکام ادعا کرده که این شرکت در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت ریمیک نسخه کلاسیک Resident Evil Code: Veronica ندارد.

یوشیاکی هیرابایاشی، تهیه‌کننده سری رزیدنت اویل، در گفتگو با وب‌سایت Noisy Pixel، گفت که هیچ برنامه مشخصی برای توسعه Resident Evil Code: Veronica Remake وجود ندارد، اما احتمال آن را کاملاً رد نکرد و اظهار داشت که اگر «فرصتش پیش بیاید، شاید بسازند».

مطلب پیشنهادی:با تماشای این ۹ فیلم نظرتان درباره ژانر ترسناک عوض می‌شودفرصتی برای آشنایی‌ با بهترین‌های این ژانر
با تماشای این ۹ فیلم نظرتان درباره ژانر ترسناک عوض می‌شود

Code Veronica برای کنسول Dreamcast سگا در سال ۲۰۰۰ (و بعداً روی پلتفرم‌های دیگر) منتشر شد و از نظر داستانی بین قسمت‌های دوم و سوم رزیدنت اویل می‌گذشت. بنابراین از نظر ریمیک‌های جدیدی که کپکام برای این سری تولید کرده، این نسخه عملا نادیده گرفته شده است.

این بازی داستان قهرمان‌های کلر ردفیلد و برادرش کریس ردفیلد است که برای زنده ماندن از شیوع زامبی در جزیره‌ای دورافتاده در قطب جنوب تلاش می‌کنند. ادعا شده که Code Veronica در ابتدا قرار بود دنباله اصلی بازی Resident Evil 2 باشد، قبل از اینکه در یک قرارداد انحصاری سونی، آن را به عنوان یک اسپین‌آف تغییر نام داد.

Resident Evil

Veronica از نظر فنی آخرین عنوان رزیدنت اویل بود که صرفاً بر سبک ترس و بقا تمرکز داشت، قبل از اینکه Resident Evil 4 این فرنچایز را در جهتی اکشن‌محورتر ببرد. نسخه به روز شده بازی، Code: Veronica X، برای PS2 (۲۰۰۱) و GameCube (۲۰۰۳) منتشر شد و بعداً در سال ۲۰۱۱ به ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ آمد.

در اوایل سال جاری اعلام شد ریمیک Resident Evil 4 در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) برای پی‌سی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. این بازی از PSVR 2 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا