بازی

هیجان انگیز‌ترین ویژگی بازی Dead Island 2 چیست؟

هیجان انگیز‌ترین ویژگی بازی Dead Island 2 چیست؟

استودیو Dambuster به سختی روی دد آیلند ۲ (Dead Island 2)، کار می‌کند و اکنون به صحبت درباره یکی از ویژگی‌های جدید و بسیار هیجان انگیز بازی پرداخته‌‌اند. 

جیمز ورال (James Worrall)، کارگردان خلاق بازی، و عایشه خان (Ayesha Khan)، طراح اصلی روایت داستانی، اسکیل دک (skill deck) را هیجان انگیزترین ویژگی Dead Island 2 می‌دانند. این دو همچنین طی مصاحبه با گیم اینفورمر اعلام کردند بازی دوم یک دهه پس از نسخه قبلی و در کالیفرنیا جریان دارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Dying Light 2انتظاراتی که برآورده نشد!
بررسی بازی Dying Light 2

این دو همچنین درباره اسکیل دک به این نکته اشاره کردند که یک ورژن بهتر از ویژگی درخت مهارت‌ها (skill trees) است. استودیو زمان زیادی را برای این ویژگی صرف کرده و طراحی‌ آن بسیار زیبا است. بازیکنان همچنین می‌توانند که مهارت خود را در هر زمانی تغییر دهند و آزادی عمل کامل در این زمینه وجود دارد. 

اسکیل دک در بازی وجود دارد که حتی بهتر است. طراحی این ویژگی شگفت‌انگیز بوده و تماشا و بازی کردن با آن‌ سرگرم‌کننده است. بازیکنان می‌توانند مهارت‌های خود را پس از یک پرش و در هوا تغییر دهند. می‌توانید از زمین بلند شوید، مهارت خود را تغییر دهید و با یک لوداوت متفاوت فرود بیایید و این شگفت‌انگیز است. شما می‌توانید ریسک کنید که بعضی اوقات نتیجه می‌دهد و گاهی اوقات به طرز وحشتناکی همه چیز خراب می‌شود. 

بازی Dead Island 2

در دد آیلند ۲ یک ویروس کشنده در سراسر لس آنجلس، کالیفرنیا پخش شده و ساکنان آن را به زامبی‌های درنده تبدیل می‌کند. شما آلوده اما نسبت به ویروس مصون هستید و باید یاد بگیرید که زامبی درون خود را مهار کنید. برای آشنایی بیشتر با این عنوان پیشنهاد می‌کنیم «ساخت Dead Island 2 چگونه ۹ سال آشفته طول کشید؟» را مطالعه کنید.

Dead Island 2 به عنوان یک بازی اول شخصِ نقش‌آفرینی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی در ۲۸ آپریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) به بازار عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ 

داستان دکتر دیسریسپکت
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا