بازی

فیلمبرداری فصل سوم سریال Resident Alien آغاز شد

فیلمبرداری فصل سوم سریال Resident Alien آغاز شد

سارا تامکو؛ بازیگر سریال رزیدنت ایلین با اشتراک گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرامش از شروع شدن فیلمبرداری فصل سوم سریال Resident Alien خبر داد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال مستوران – هیاهو برای هیچاقتباسی آزاد از افسانه‌های کهن ایرانی
نگاهی به سریال مستوران – هیاهو برای هیچ

پست اینستاگرام تامکو نشان می‌دهد علاوه بر آلن تودیک و خود او بازیگران فصل دوم این سریال که مطمئنا همچنان در فصل جدید حضور خواهند داشت عبارتند از: مردیث گرتسان، آلیس وترلاند، الیزابت بوون، جودا پرهن و جنا لامیا. همچنین او در کپشن (توضیحات) اعلام کرد فیلمبرداری فصل سوم از دوشنبه، ۳۰ ژانویه ۲۰۲۳ یا به عبارتی همین امروز شروع می‌شود.

سریال Resident Alien که بر اساس کمیکی به همین نام ساخته شده داستان یک بیگانه (با بازی آلن تودیک) را روایت می‌‎کند که با هدف نابودی تمام بشریت پا روی زمین نهاده است. او که خود را در قالب دکتری به نام هری وندرسپیگل جا می‌زند با گذشت زمان با انسان‌ها خو گرفته و در رابطه با نابودی بشر تجدید‌نظر می‌کند. با شروع فصل دوم اما این بیگانه تصمیم می‌گیرد تا از انسان‌ها در مقابل گونه‌ی خود (که بعد از ناتوانی او برای نابودی زمین دست به کار شده‌اند تا خودشان کار را یکسره کنند) دفاع کند.

  • نقد سریال Resident Alien – بیگانه‌ای در پوست انسان

فصل اول سریال «بیگانه ساکن زمین» در سال ۲۰۲۱ و در طول ۱۰ اپیزود (قسمت) پخش شد. این سریال با فصل اولش در جذب بیننده موفق ظاهر شد و نظرات مثبتی از منتقدان دریافت نمود. در ادامه نیز فصل دوم از اواخر ژانویه سال گذشته میلادی در ۲ نیم‌فصل ۸ قسمتی (به طور کامل ۱۶ اپیزود) راهی تلویزیون شد و نامزدی‌ها و جوایز متعددی را در جشنواره‌های تلویزیونی برای سازندگانش به همراه داشت.

فصل سوم سریال Resident Alien قرار است ۱۲ اپیزود داشته باشد. شما می‌توانید فصل‌های پیشین این سریال را از طریق سرویس استریم پیکاک (Peacock) تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی:۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوندبه یاد روزهایی که عناوین سیمای ملی هنوز سرگرم‌کننده بود
۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوند


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ 

داستان دکتر دیسریسپکت

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا