رمز ارز

پیش‌بینی قیمت کاردانو در ماه آینده!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

از ابتدای سال ۲۰۲۳، ارز دیجیتال کاردانو (ADA) یک روند صعودی داشته و به بالاترین سطح سالانه خود در حدود ۰٫۳۹ دلار رسیده است. در حال حاضر، این ارز دیجیتال با مقاومتی قوی در سطح ۰٫۴ دلار مواجه است که غلبه بر آن، برای گاوها چالش‌برانگیز شده است. با این حال، به گفته تحلیلگران، اگر گاوها بتواند از این سطح مقاومتی عبور کنند، ADA به رشد خود ادامه خواهد داد و احتمالاً به ۱ دلار خواهد رسید.
در این میان، لازم به ذکر است که کاردانو توسط چندین عامل فاندامنتالی پشتیبانی می‌شود که احتمال بازپس‌گیری سطح قیمتی ۱ دلار توسط این رمزارز را افزایش می‌دهد. یکی از عوامل کلیدی که می‌تواند به افزایش قیمت ADA کمک کند، راه‌اندازی استیبل کوین Djed است. پیش‌بینی می‌شود که این استیبل کوین با تقویت ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه، چشم‌انداز کاردانو را به‌طور چشمگیری بهبود بخشد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

اگرچه کاردانو بر اساس ارزش بازار در بین ارزهای دیجیتال رتبه هشتم را دارد، اما TVL آن در بین پروژه‌های دیفای، جایگاه بیست‌وهفتم را به خود اختصاص داده که این اختلاف، باعث عدم‌اطمینان در بین سرمایه‌گذاران شده است. انتظار می‌رود که در این مورد، قیمت ADA از ترون (TRX) تقلید ‌کند که قیمت آن پس از راه‌اندازی یک استیبل کوین افزایش یافت.
شبکه کاردانو همچنین دستخوش چندین پیشرفت مهم دیگر است که می‌توانند قیمت ADA را به سمت ۱ دلار سوق دهند. برای مثال، این تیم در حال کار بر روی پرده‌برداری از اولین قرارداد هوشمند نوشته‌شده در Eopsin، یک زبان برنامه نویسی خلاقانه پایتونیک، و معرفی توابع داخلی جدید برای قراردادهای هوشمند Plutus است.
لازم به ذکر است که از ابتدای سال ۲۰۲۳، ۵۱،۸۶۸ کیف پول جدید به شبکه کاردانو اضافه شده است. همچنین، گزارش شده که در منطقه حمایتی ۰٫۳۶۵ و ۰٫۳۷۶ دلار، نزدیک به ۹۲ هزار آدرس، حدود ۴٫۴ میلیارد ADA خریداری کرده‌اند. همه این عوامل دست به دست هم داده و یک چشم‌انداز مثبت را برای کاردانو ترسیم می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا