بازی

در گزارش‌های متنی Dead Space به ساخت ریمیک قسمت دوم اشاره شده است

در گزارش‌های متنی Dead Space به ساخت ریمیک قسمت دوم اشاره شده است

اگرچه هنوز زود است در مورد موفقیت مالی ریمیک Dead Space صحبت کنیم، اما باید گفت که الکترونیک آرتز و استودیو Motive موفق شدند این فرنچایز ترسناک بقا را به خوبی بازسازی کنند.

طبیعتا سؤالاتی در مورد آینده این فرنچایز مطرح می‌شود – آیا در انتظار ریمیک Dead Space 2 باشیم یا باید منتظر یک نسخه کاملا جدید باشیم؟ بر اساس یک ایستر اِگ کشف شده در عنوان تازه منتشر شده، به نظر می‌رسد EA در حال برنامه ریزی برای ساخت ریمیک قسمت دوم باشد.

حالت New Game Plus دد اسپیس دارای محتوای اضافی و جدیدی است که در بازی اصلی وجود نداشت، از جمله برخی گزارش‌های متن جدید که در سرتاسر USG Ishimura یافت می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنیدفرصتی برای آشنایی با بهترین‌های این ژانر
بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنید

همانطور که توسط سایت GameSpot مشاهده شده، یکی از این لاگ‌ها شامل دو شخصیت است که در مورد جستجوی فرصت‌های شغلی جدید به دلیل از کار افتادن آتی ایشیمورا صحبت می‌کنند. جالب اینجاست که این مکالمه به سمتی می‌رود که به طور بالقوه در Sprawl در ایستگاه تایتان مشغول به کار شوند.

Sprawl یک ایستگاه فضایی بزرگ به اندازه یک شهر است که محیط اصلی Dead Space 2 بود. آیا گزارش متن جدید فقط یک در حد ایستر اگ ساده است که به دنباله‌ی ترسناک ادای احترام می‌کند، یا استودیوی Motive از عمد به این موضوع اشاره می‌کند تا مانند کاراکترهایی که در گزارش متن با هم صحبت می‌کنند، ما نیز ممکن است به Sprawl هدایت شویم؟

Dead Space

با توجه به این واقعیت که لاگ اضافه شده، مورد جدیدی در ریمیک اخیر به حساب می‌آید، برخی ممکن است تصور کنند که مورد دوم رخ خواهد داد.

البته تایید شده که استودیو Motive ‌در حال حاضر مشغول کار بر روی بازی تک نفره اکشن ماجراجویی Iron Man است. برخلاف دد اسپیس که با استفاده از موتور داخلی Frostbite EA ساخته شد، ظاهراً بازی آیرون من از Unreal Engine استفاده می‌کند.

Dead Space برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های اسلشر تاریخ سینما که شب ترسناکی برایتان رقم خواهند زدخون و خون‌ریزی در اوج خود
بهترین فیلم های اسلشر تاریخ سینما که شب ترسناکی برایتان رقم خواهند زد


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ 

داستان دکتر دیسریسپکت

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا