بازی

فیل اسپنسر به عدم اعلام تاریخ انتشار Forza Motorsport واکنش نشان داد

فیل اسپنسر به عدم اعلام تاریخ انتشار Forza Motorsport واکنش نشان داد

هرچند در رویداد اخیر Developer_Direct بتسدا و مایکروسافت، اطلاعات جدیدی درباره بازی Forza Motorsport منتشر شد، اما هنوز تاریخ انتشار این عنوان شبیه‌ساز مسابقه مشخص نشده که این موضوع برخی طرفداران را نگران کرده است. اکنون فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس با اشاره به این موضوع اطلاع داده که بازی همچنان قرار است امسال عرضه شود.

مایکروسافت اخیرا اخبار مهم و قابل‌توجهی در مورد بخشی از بازی‌های فرست پارتی ایکس باکس اعلام کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به تاریخ انتشار بازی‌هایی مانند Redfall و Minecraft Legends اشاره کرد. همچنین در طول این رویداد بازی کاملا جدیدی به نام Hi-Fi Rush معرفی شد.

مطلب پیشنهادی:چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]پاسخی به یک ادعای بزرگ
چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]

با این وجود، همچنان انتظار می‌رفت تا زمان انتشار بازی Forza Motorsport نیز مشخص شد، اما هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه دقیق آن وجود ندارد.

همانطور که سال گذشته در جریان معرفی بازی Forza Motorsport گفته شده بود، این عنوان شبیه‌ساز مسابقه‌ای قرار بود در بهار ۲۰۲۳ منتشر شود، اما در نمایش اخیر Developer_Direct مایکروسافت فقط اعلام کرد که این بازی سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود. همین امر باعث شد برخی طرفداران تصور کنند که بازی ممکن است تا نیمه دوم سال ۲۰۲۳ تاخیر بخورد.

فیل اسپنسر در جریان مصاحبه اخیر خود با IGN درباره زمان انتشار Forza Motorsport صحبت کرد و هرچند او هم زمان عرضه دقیق بازی را اعلام نکرد، اما به طرفداران اطمینان داد که استودیو Turn 10 توسعه‌دهنده بازی سخت در تلاش است و با نزدیک شدن به زمان عرضه، تاریخ انتشار نیز اعلام خواهد شد.

همه باید بدانند که Turn 10 چه کیفیتی را به Forza Motorsport ارائه می‌کند. این چیزی است که قبل از هر چیز دیگری برای ما اهمیت دارد و بدون شک تاریخ انتشار بازی را در زمان نزدیک‌تری اعلام خواهیم کرد. ما فقط می‌خواستیم دوباره به شما تاکید کنیم که این بازی برای سال ۲۰۲۳ است.

Forza Motorsport هم اکنون برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دست توسعه است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty Warzone 2جذاب روی کاغذ، زجرآور در اجرا
بررسی بازی Call of Duty Warzone 2


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ 

داستان دکتر دیسریسپکت
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا