رمز ارز

پرواز رقیب شیبا همچنان ادامه دارد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط وبسایت CoinMarketCap، قیمت فلوکی (FLOKI)، یکی از رقبای اصلی شیبا اینو (SHIB) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت و به ۰٫۰۰۰۰۲۲۹ دلار رسید. رشد قیمت این رمزارز در بازه زمانی هفتگی نیز، بیش از ۱۰۵ درصد گزارش شده است.
علاوه بر این، ارزش بازار فلوکی نیز با بیش از ۳۴ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته، از ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفته و حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمزارز نیز یک رشد بیش از ۷۳ درصدی را تجربه کرده است.
این رشد قابل‌توجه پس از آن اتفاق افتاد که سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) به سوزاندن ۴٫۹۷ تریلیون توکن FLOKI (به ارزش تقریبی ۱۰۲ میلیون دلار) در پل فلوکی رأی مثبت داد و کاهش مالیات تراکنش فلوکی به ۰٫۳ درصد را تصویب کرد.
فلوکی یک توکن سازگار با استانداردهای ERC-20 اتریوم و BEP-20 بایننس است؛ به این معنی که روی هر دو بلاکچین اتریوم و بایننس هوشمند اجرا می‌شود. به این ترتیب، پل فلوکی امکان مبادله آسان و یک به یک توکن FLOKI را فراهم می‌کند. با این حال، به گفته تیم فلوکی، سوءاستفاده از این پل بین زنجیره‌ای می‌تواند تأثیر فاجعه‌باری بر این پروژه داشته باشد. به همین دلیل، تیم فلوکی قصد دارد که این پل را برای همیشه غیرفعال کند و توکن‌های موجود در پل را بسوزاند.
لازم به ذکر است که فلوکی از طریق همکاری NOWPayments، یک درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال، و بازارهای دیجیتال CryptoCart و Curate در دنیای واقعی نیز کاربرد دارد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا