بازی

سریال Tomb Raider برای آمازون ساخته می‌شود

سریال Tomb Raider برای آمازون ساخته می‌شود

آمازون چند پروژه اقتباسی از بازی‌های ویدئویی در دست ساخت دارد و اکنون به صورت رسمی اعلام کرده که روی سریال توم ریدر (Tomb Raider) نیز کار می‌کند. 

نکته مهم این است که فیبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge)، خالق سریال Fleabag، به عنوان نویسنده توم ریدر انتخاب شده است. بنابر گزارش سایت هالیوود ریپورتر، بازیگر شخصیت لارا کرافت هنوز مشخص نشده و قرار نیست که فیبی والر-بریج این نقش را برعهده داشته باشد. 

مطلب پیشنهادی:۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسیدسه گزینه قطعی و یک گزینه احتمالی
۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید

والر-بریج همچنین در کنار رایان آندولینا (Ryan Andolina) و آماندا گرینبلات (Amanda Greenblatt) تهیه کننده اجرایی سریال Tomb Raider خواهند بود. به نظر می‌رسد که این اقتباس هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و نباید انتظار داشت که در آینده نزدیک اطلاعاتی از زمان پخش آن منتشر شود.

سریال Tomb Raider

آمازون همچنین روی اقتباس تلویزیونی God of War و Fallout نیز کار می‌کند. در این میان احتمالا Fallout زودتر از گاد آو وار و توم ریدر پخش خواهد شد. بازیگرانی همچون کایل مک‌لاکلن، زلیا مندز جونز و آرون موتن به عنوان بازیگران ثابت سریال فال‌اوت انتخاب شده و قسمت اول آن نیز توسط جاناتان نولان کارگردانی می‌شود. 

اگر آمازون تلاش کند که به منابع اصلی وفادار باقی بماند، شاید بتواند موفقیت The Last of Us را برای خودش تکرار کند. باید اشاره کنیم که این شرکت ناشر بازی بعدی توم ریدر نیز هست که توسط Crystal Dynamics با استفاده از آنریل انجین ۵ در دست ساخت قرار دارد. 

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت یازدهم سریال جیران – زنانگی سمیآن‌چه سیاست‌های تمامیت‌خواهانه یک مادر به ارمغان می‌آورد
نگاهی به قسمت یازدهم سریال جیران – زنانگی سمی


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا