بازی

خرید درون برنامه‌ای وایلد ریفت، فری فایر و کلش رویال

خرید درون برنامه‌ای وایلد ریفت، فری فایر و کلش رویال

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه بازی‌های ویدئویی به یکی از تفریحات رایج در میان نوجوانان و جوانان تبدیل شده‌اند. در این میان گیم‌هایی وجود دارند که محبوبیت بسیاری داشته و افراد زیادی را به خود جذب کرده‌اند. افراد علاقه مند به این نوع سرگرمی‌ها دوست دارند در این بازی‌ها هرچه سریع‌تر به موفقیت برسند و حریفان خود را شکست دهند، از این رو اقدام به خرید موارد درون برنامه‌ای و آیتم‌های پیشرفته داخلی بازی می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی سه مورد از گیم‌های پرطرفدار و رایج مناسب برای گوشی موبایل پرداخته و نحوه خرید جم فری فایر و جم کلش رویال و وایلد کور را به شما توضیح دهیم. پس اگر شما هم یکی از طرفداران بازی‌های ویدئویی هستید تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

وایلد ریفت

یکی از بازی‌های سرگرم کننده و هیجان انگیز گوشی‌های موبایل که اخیرا طرفداران بسیاری یافته بازی وایلد ریفت است. این بازی نسخه ارتقا یافته و متفاوتی از نسخه کامپیوتری‌اش بوده و این موضوع باعث اهمیت و معروف شدن آن بوده است. خبر انتشار نسخه موبایلی این بازی در مراسم 10 سالگی بازی توسط رایت گیمز طراح و سازنده بازی اطلاع رسانی شد. در نهایت در سال 2021 این بازی انتشار یافت. ویژگی‌های آن نشان دهنده تغییرات گسترده‌ای در بازی‌های موبایلی و گیم پلی است.

اگر از نظر ظاهری به بازی وایلد ریفت نگاه کنید، به احتمال زیاد آن را مشابه نسخه کامپیوتری آن خواهید دید، در حالی که ویژگی‌های متفاوت بسیاری دارد که همگی باعث جذابیت و محبوبیت آن شده است. یکی از چالش برانگیزترین مواردی که سازندگان بازی‌های موبایل با آن روبه رو می‌شوند نحوه حرکت دادن کاراکترها بدون دکمه و به وسیله صفحه لمسی است که خوشبختانه تیم قوی بازی وایلد ریفت این مسئله را به خوبی حل کرده است. در این بازی شما در مقابل تیم‌ها و حریفان بسیاری قرار می‌گیرید تا در نهایت بتوانید امتیاز لازم را کسب کرده و اسکین جدیدی را فعال کنید. البته برای تهیه و خرید وایلد کور لیگ او لجندز وایلد ریفت راه و روش‌های دیگری نیز وجود دارد که در این مقاله به توضیح آن می‌پردازیم.

آشنایی با روند بازی

بازی وایلد ریفت یکی از بازی‌های مهیج و جذاب است که روند آن نبرد گروهی است. شما در این بازی تیمی 5 نفره تشکیل می‌دهید و به جنگ با یک گروه 5 نفره دیگر می‌روید. هدف در این بازی نابود کردن ساختمان حریف است که با نام کریستال قرمز شناخته می‌شود. این بازی گروهی نیاز به همفکری و داشتن برنامه و استراتژی اصولی دارد که بتوانید به درستی بجنگید و تک تک حریفان را از دور مسابقه خارج کنید تا در نهایت بتوانید برنده بازی شوید. البته برای این امر نیاز به سلاح‌ها و ابزارآلات پیشرفته و مناسب‌تری دارید تا به کمک آن بتوانید بر حریفان خود غلبه کنید. به این منظور خرید وایلد کور لیگ اف لجندز وایلد ریفت پیشنهاد می‌شود تا بتوانید به کمک آن تمام تجهیزات مورد نیاز خود برای یک عملکرد عالی را تهیه کنید.

برای رسیدن به ساختمان دشمن یا کریستال قرمز، سه مسیر اصلی وجود دارد که هر یک مختص قهرمانان خاصی است. شما می‌توانید با شناخت رقیبان خود و نقطه ضعف‌هایشان آن‌ها را نابود کنید. برای اینکه مراحل مسابقه برای شما آسان‌تر شود یا به عبارتی قوی‌تر شوید باید به کشتن تیم حریف و مینیون دشمن بپردازید و لول آپ کرده و سکه جمع کنید.

خرید پوینت یا وایلد کور

بسیاری از بازی‌ها سکه و پول مخصوص به خود را دارند که می‌توانید آن را از فروشگاه بازی خریداری کنید. سکه مخصوص بازی وایلد ریفت، وایلد کور است که می‌توانید با داشتن آن‌ها آیتم‌های مختلفی از بازی مانند مجهزترین اسلحه‌ها، بسته‌های درون برنامه و شخصیت‌های شگفت انگیز آن را فعال کنید و تجربه‌ای هیجان انگیز و متفاوت کسب کنید. علاوه بر وایلد کور شما می‌توانید گیفت اسکین و چمپیون نیز خریداری کنید تا بتوانید قهرمانان مورد نظر خود را به بازی بیاورید و بتوانید در مقابل حریفان قدر خود مقاومت کرده و آن‌ها را شکست دهید.

کلش رویال

یکی دیگر از بازی‌های موبایلی محبوب کلش رویال است که به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد توانسته است طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب کند. این گیم یکی از بازی‌های آنلاین بوده و مستقیما به اکانت گوگل شما وصل می‌شود و از 5 قسمت اصلی نبرد، کارت، فروشگاه، اجتماعی و تورنمنت تشکیل شده است که می‌توانید از آن‌ها در زمان‌های مورد نیاز استفاده کنید.

نحوه بازی

در این بخش باید به قسمت نبرد بروید و در طول بازی باید اینترنتتان روشن باشد تا بتوانید با حریفی آنلاین به مسابقه یا دوئل بپردازید. در این بازی کارت‌هایی وجود دارند که هریک دارای ویژگی خاصی هستند؛ از کارت‌های مجموعه می‌توان به روح سلطنتی، راهزن، ابر شوالیه، ساحره شب، پرنسس، تانک لیزری، معدنچی و غیره اشاره کرد. با فعال کردن این کارت‌ها ویژگی‎های خاصی برای شما فعال می‌شود که می‌توانید به کمک آن رقیب خود را راحت‌تر شکست دهید. به عنوان مثال توضیح برخی از کارت‌ها و ویژگی‌های آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

  • روح سلطنتی: به وسیله این کارت شرایطی برای گیمری که از این کارت استفاده کرده است، فراهم می‌شود تا بتواند آسیب بیشتری به اطراف و رقیب وارد کرده و برتمامی محیط مسلط شود. همچنین گیمرها می‌توانند نامرئی شده و با رقیبان مبارزه کنند.
  • ابر شوالیه: ابر شوالیه یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های بازی است که می‌توانید با فعال کردن آن به راحتی حریف را شکست دهید. این شخص نیرویی زمینی دارد و با فعال شدن آن می‌تواند به محیط پیرامون خود حمله کند و تمامی رقیبان را از بین ببرد.
  • ساحره شب: اگر به دنبال فعال کردن نیرویی قدرتمند و سریع هستید، ساحره شب مناسب‌ترین انتخاب برای شما خواهد بود. این نیرو می‌تواند در هر 5 ثانیه دو خفاش را فعال کرده و به سمت حریف بفرستد. اما بهتر است بدانید نیروی ساحره تنها برای نیروهای زمینی کارکرد دارد و نمی‌تواند در مقابل حملات هوایی مقابله کند، به همین خاطر بهتر است در هنگام بازی این مورد را در نظر داشته باشید.
  • کنده درخت: یکی از نیروهای تاثیرگذار بازی کنده درخت است که می‌تواند با قدرت خود نیروهای حریف را به عقب براند، همچنین می‌تواند ساختمان‌ها و قلعه‌ها را از فاصله دور هدف گرفته و نابود کند. به همین دلیل اگر به دنبال نیرویی دوربرد و قدرتمند هستید، این کارت انتخاب مناسبی برای فعال سازی است.
  • تانک لیزری: این شخصیت در هنگام فعال شدن می‌تواند آسیب جدی به محیط وارد کند؛ به صورتی که در ابتدا به طور کامل شارژ می‌شود و سپس به صورت شدید حملات خود را انجام می‌دهد.

خرید جم کلش رویال

کلش رویال یکی از بازی‌های استراتژیک است که در سال 2015 به بازار عرضه شده است. این بازی جزو محبوب‌ترین و سرگرم کننده‌ترین بازی‌های موبایلی است. پیش از شروع بازی هر بازیکن 100 جم یا الماس در اختیار دارد؛ اما به دلیل هیجان انگیز و جذاب بودن بازی، افراد علاقه دارند جم بیشتری داشته باشند تا از امکانات فراوان بازی لذت ببرند. با جم‌ها می‌توانید صندوق‌ها و مراحل جدید را سریع‌تر باز کنید. گیمرهایی که با این بازی بیشتر درگیر هستند به فکر پیشرفت و غلبه بر رقیبان هستند. این پیشرفت با طی کردن بازی معمولی امکان ناپذیر است. اما برای خرید جم کلش رویال باید این نکته را در نظر داشته باشید که از جایی امن و معتبر خرید خود را انجام دهید.

فری فایر

یکی از بازی‌های اکشن  و جنجالی مناسب برای گوشی‌های هوشمند، بازی فری فایر است. این بازی از دید سوم شخص نمایش داده می‌شود و دارای ویژگی‌ها و رقابت‌های مهیج بسیاری است و توانسته با همین موارد طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. در این بازی هدف بازیکنان این است که با استفاده از اسلحه‌های پییشرفته مبارزه کنند و بتوانند مقاومت کرده و زنده بمانند.

بهتر است پیش از شروع بازی طبق یک نقشه و برنامه ریزی اصولی داشته باشید تا در طول بازی با آن پیش بروید و بتوانید موفقیت بسیاری کسب کنید. همچنین در روند بازی شما باید از نیروها و منابعی که در اختیار دارید به خوبی نگهداری کنید و تنها در مواقع لزوم از آن‌ها استفاده کنید. استفاده درست و اصولی از منابع به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید برای مدت زمان طولانی‌تری زنده بمانید.

اگر بخواهیم در مورد روند بازی توضیح خلاصه‌ای در اختیار شما قرار دهیم، یافتن اسلحه‌ها در جزایر و مناطق متروکه مختلف یکی از وظایف شما است تا به کمک آن‌ها بتوانید رقیبان خود را از دور مسابقه خارج کنید. شما با استفاده از الماس می‌توانید نیروها و کاراکتر خود را ارتقا دهید.

8 شخصیت مختلف در فری فایر وجود دارد که هرکدام قدرت و نیروی خاص خود را دارند، با استفاده از خرید جم فری فایر شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خود را فعال کرده و با ویژگی‌ها و قدرت او به ادامه بازی مشغول شوید. در مورد 8 شخصیت موجود در بازی می‌توان به:

  • نیکیتا
  • –        میشا
  • فورد
  • اندرو
  • کلی
  • اولیویا
  • آدم
  • حوا

 اشاره کرد. هریک از این شخصیت‌ها نیرو قدرت ویژه‌ای دارند که با تهیه و خریداری آن‌ها می‌توانید آن نیروها را داشته باشید. همچنین با خرید جم فری فایر می‌توان ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن‌ها را ارتقا داد. یکی دیگر از امکاناتی که خرید جم فری فایر در اختیار شما می‌گذارد، خرید سلاح و اسلحه‌های پیشرفته برای زنده ماندن در بخش‌های مختلف بازی است. به علاوه شما می‌توانید پوسته‌های مختلف، حیوانات خانگی و محصولات دیگر موجود در فروشگاه را با استفاده از جم این بازی خریداری نمایید.

راه‌های خرید جم فری فایر

راه و روش‌های مختلفی برای خرید جم فری فایر وجود دارد که در این بخش به سه مورد از رایج‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • با استفاده از آیدی تگ: نام کاربری و آیدی تگ یکی از راه‌های تهیه جم فایر است. این مورد قیمت بالاتری نسبت به سایر روش‌ها دارد؛ اما سرعت دریافت، تعداد و امنیت بالایی دارد.
  • به کمک اطلاعات اکانت: شما می‌توانید تمامی اطلاعات خود را در اختیار سایت‌های فروش جم فری فایر بگذارید. سپس جم خریداری شده و در حساب شما به نمایش داده می‌شود. این روش یک مزیت بزرگ دارد و آن نیز جلوگیری از بروز هرگونه خطا و مشکل در طول بازی است.
  • با استفاده از گیفت کارت‎: گیفت کارت‌ها همواره مطمئن‌ترین راه‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را در مبالغ گوناگون خریداری و استفاده کنید. اما در این روش باید خیلی دقت کنید زیرا امکان بسته شدن حساب و از دست رفتن پول وجود دارد.

سخن پایانی

در این مقاله سه بازی موبایلی پرطرفدار و محبوب به شما معرفی شد و اکنون شما با ویژگی‌ها و نحوه بازی و کاراکترهای هریک آشنا شدید. همچنین دانستید در صورتی که بخواهید پیشرفت سریع و ارتقا چشمگیری در بازی داشته باشید باید اقدام به خرید جم و پول مخصوص بازی کنید. خرید جم فری فایر و جم کلش رویال و وایلد کور جز مواردی بودند که در طول این مقاله به طور کامل در مورد آن‌ها اطلاعاتی کسب کردید. حال نوبت آن رسیده است مرکزی امن و مطمئن را به شما معرفی کنیم تا از طریق آن اقدام به خرید جم بازی محبوب خود کنید و دیگر نگران از دست دادن پولتان در روند بازی نشوید. این مجموعه امن و مطمئن G4A4 است که فعالیت اصلی خود را از سال 1395 در حوزه گیمینگ آغاز کرده است.

مجموعه G4A4 دارای مشخصه‌هایی است که توانسته آن را از سایر مجموعه‌ها متمایز کند. اگر بخواهیم در مورد ویژگی‌های G4A4 توضیحاتی ارائه دهیم می‌توانیم به قیمت مناسب این مجموعه اشاره کنیم. محصولات این فروشگاه بسیار مناسب‌تر از سایر فروشگاه‌های رقیب در اختیار شما قرار داده می‌شوند. همچنین می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته و روزانه این مجموعه مجرب اشاره کرد، به طوری که می‌توانید در صورت بروز مشکل در حین بازی یا در هنگام خرید و غیره با پشتیبانان آن در ارتباط باشید.

این مجموعه در مدت زمان 6 سال فعالیت خود توانسته است 1000 کالای متنوع را در فروشگاه خود به فروش رسانده و 15000 مشتری راضی داشته باشد. در طول این دوره 60000 سفارش موفق نشان از اعتبار و اطمینان بخش بودن این فروشگاه است، بنابراین شما نیز می‌توانید به آسانی به آن اعتماد کرده و محصولات مورد نیاز خود مانند وایلد کور و جم‌های سایر بازی‌ها را از G4A4 خریداری کنید. همچنین تحویل جم فری فایر، جم کلش رویال و وایلد کور به صورت بسیار سریع انجام می‌گیرد، این یکی دیگر از نقاط تمایز این مجموعه نسبت به سایر مجموعه‌ها است که می‌تواند بر روی انتخاب شما تاثیرگذار باشد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا