بازی

ویژگی مورد انتظار بازی Battlefield 2042 هفته آینده منتشر می‌شود

ویژگی مورد انتظار بازی Battlefield 2042 هفته آینده منتشر می‌شود

پشتیبانی از بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ (Battlefield 2042) همچنان ادامه دارد و اکنون الکترونیک آرتز از تاریخ عرضه آپدیت ۳.۲ رونمایی کرده است.

این آپدیت سیستم کلاس‌ها را به بازی Battlefield 2042 اضافه می‌کند که طرفداران خیلی چشم انتظار آن بودند. سیستم Specialist چندان مورد استقبال قرار نگرفت و دایس اعلام کرد که با اعمال تغییراتی، آن را به کلاس‌های گذشته سری نزدیک‌ خواهد کرد. اکنون می‌دانیم که بازیکنان چه زمانی می‌توانند به کلاس‌های قدیمی سری بتلفیلد دسترسی پیدا کنند. 

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردناز درایور 3 تا اساسینز کرید آدیسی
تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردن

شما می‌توانید هر کلاس را با استفاده از اسلحه‌ها و گجت‌های مختلف شخصی‌سازی کنید. این آپدیت که هفته آینده در دسترس قرار می‌گیرد، ورژن جدیدی از نقشه Breakaway را هم با خود به همراه دارد. نقشه Breakaway در این ورژن کوچک‌تر شده تا به درگیری‌ها سرعت بیشتری ببخشد.

بازی Battlefield 2042

کار ساخت نسخه بعدی بتلفیلد نیز آغاز شده و شایعات به عرضه این بازی در سال ۲۰۲۴ اشاره دارند. بیشتر اعضای استودیو روی نسخه جدید تمرکز دارد و به همین خاطر تیم کوچکی از Battlefield 2042 پشتیبانی می‌کند. بیشتر از یک سال از عرضه این عنوان به بازار گذشته و طی این مدت بازیکنان زیادی آن را به صورت مداوم تجربه نکرده‌اند. 

Battlefield 2042 روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، پی‌سی، سرویس گیم پس و EA Play در دسترس قرار دارد. 


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا