بازی

رئیس پلی استیشن باز هم به خاطر خرید اکتیویژن به بروکسل سفر کرده است

رئیس پلی استیشن باز هم به خاطر خرید اکتیویژن به بروکسل سفر کرده است

جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس پلی استیشن، به شهر بروکسل رفته است تا با رگولاتوری ناظر بر خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت صحبت کند. 

نهایی شدن این خرید فرانچایزهای بزرگی از جمله Call of Duty، وارکرفت و دیابلو را در اختیار مایکروسافت قرار می‌دهد. این موضوع می‌تواند به ضرر سونی و پلی استیشن تمام شود و به همین خاطر سعی در توقف آن دارد. بنابر گزارش Reuters جیم رایان با مارگرت وستاگر (Margrethe Vestager) ملاقات داشته است.

مطلب پیشنهادی:بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل دهم سال ۲۰۲۲معرفی ۱۳ قاتل سریالی!
بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل دهم سال ۲۰۲۲

مارگرت وستاگر در واقع کمیسیونر اروپا در زمینه رقابت سالم است که روی خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت حساسیت بسیار زیادی نشان داده است. هنوز جزئیات این ملاقات مشخص نیست ولی باید اشاره کنیم که چندی پیش نیز جیم رایان به بروکسل سفر کرده بود و باید دید تاثیر صحبت‌های او روی این پرونده چیست. 

رئیس پلی استیشن و ایکس باکس

سونی از این می‌ترسد که مایکروسافت کال آو دیوتی را به انحصار ایکس باکس در آورد یا اینکه نسخه‌های بعدی آن با کیفیت کم و قیمت بیشتر روی پلی استیشن به فروش برساند. مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد که به سونی یک قرارداد ۱۰ ساله و قانونی پیشنهاد داده تا مقداری از نگرانی‌ آن‌ها را کاهش دهد.

از طرف دیگر فیل اسپنسر به تازگی اعلام کرده از نهایی شدن خرید اکتیویژن بلیزارد در آینده اطمینان داد. سرنوشت خرید کمپانی اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت تا چند ماه دیگر مشخص نمی‌شود و این امکان وجود دارد که سازمان FTC و اتحادیه اروپا مانع نهایی شدن آن شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی God of War Ragnarokآخرالزمان به سبک سانتامونیکا
بررسی بازی God of War Ragnarok


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا