بازی

ادعای یک لیکر: Starfield و Redfall در شرایط خوبی قرار ندارند

ادعای یک لیکر: Starfield و Redfall در شرایط خوبی قرار ندارند

به تازگی یکی از لیکرهای قابل اعتماد ادعا کرده بازی‌های انحصاری ایکس باکس یعنی Starfield و ردفال (که در رویداد اخیر Xbox/Bethesda حضور داشت) شرایط توسعه خوبی را تجربه نمی‌کنند.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

همان‌طور که در جریان هستید طی رویداد اخیر ایکس باکس سازنده Ghostwire: Tokyo و The Evil Within یعنی تانگو گیمز از بازی جدید خود تحت عنوان Hi-Fi Rush رونمایی کرد و جالب‌تر اینکه بازی مذکور بلافاصله پس از اتمام رویداد در دسترس مخاطبان قرار گرفت. این اتفاقات برای خیلی‌ها شگفت‌آور بود، اما نه برای کاربری به نام Horns که حتی پیش از شروع مراسم از آن‌ها پرده برداشته بود.

حال این لیکر در ادعای جدید خود گفته دو عنوان انحصاری و مورد انتظار مایکروسافت که برای ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده‌اند، وضعیت خوبی ندارند و توسعه‌شان آنطور که باید و شاید پیش نمی‌رود. به گفته او استارفیلد و ردفال هردو به زمان بیشتری برای توسعه احتیاج دارند اما مایکروسافت دیگر نمی‌تواند دست به تاخیر آن‌ها بزند.

Redfall و Starfield

Horn در پست خود اعلام کرده بتسدا به صورت رسمی از مایکروسافت درخواست کرده تا زمان بیشتری به آن‌ها برای توسعه Starfield بدهد اما مشخص نیست غول تکنولوژی چنین کاری انجام دهد یا خیر.

Redfall اول عرضه می‌شود و همچنان اوضاع مناسبی ندارد. این بازی باید بیشتر از نظر کیفی کنترل شود، اما باید بگویم وضعیت آن بهتر از استارفیلد است. بتسدا به زمان بیشتری احتیاج دارد و اگر به خواسته خود برسد، باید جایی در پاییز ۲۰۲۳ منتظر آن باشیم. اما اگر مایکروسافت حرف خود را به کرسی بنشاند، بازی طی ماه ژوئن منتشر می‌شود و قطعا وضعیت خوبی نخواهد داشت.

بازی Redfall اکنون برای ۲ می ۲۰۲۳ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده اما همچنان خبری از تاریخ عرضه Starfield نیست و طبق گزارشات قبلی، می‌دانیم فشار زیادی به توسعه‌دهندگان در بتسدا وارد کرده است.

مطلب پیشنهادی:دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟چه دکمه خوبی هستی!
دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا