بازی

سازندگان بازی The Day Before به اتهامات اخیر واکنش نشان داد

سازندگان بازی The Day Before به اتهامات اخیر واکنش نشان داد

روز پیش شاهد تاخیر بازی The Day Before به مدت ۹ ماه بودیم و این موضوع حاشیه‌هایی را برای استودیو Fntastic به همراه داشته است. 

دلیل تاخیر ۹ ماه بازی این است که علامت تجاری آن توسط فرد دیگری ثبت شده که باعث شده The Day Before از استیم حذف شود. استودیو باید این مشکل را پیش از عرضه بازی برطرف کند،‌ ولی طرفداران به آن‌ها مشکوک شده‌اند. عده‌ای همچنین اشاره کرده‌اند که حتی از قبل تریلر و تصاویر بازی توسط خود استودیو حذف شده بودند. 

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید آیتم های CSGOجمعه بازار دیجیتالی!
راهنمای خرید آیتم های CSGO

از طرف دیگر تیم مدیریت دیسکورد بازی اعلام کرده‌ که تاکنون اجرا شدن بازی را ندیده‌اند. از این رو عده‌ای شک کرده‌اند که بازی اصلا وجود ندارد و با یک کلاه‌برداری طرف هستیم. اکنون ادوارد و آیسن گوتوفسف، موسسین استودیو، در مصاحبه‌ای با IGN به این موضوع واکنش نشان و از وجود بازی اطمینان داده‌اند.

نکته مهم این است که استودیو قبل از درگیری برای علامت تجاری The Day Before، تصمیم به تاخیر بازی گرفته بود. استودیو Fntastic به مدت ۴ سال روی این بازی کار کرده‌اند و چنین حاشیه‌هایی برای اعضای تیم ناراحت کننده است. این دو در جواب به شک بازیکنان گفت که برای روشن شدن حقیقت تنها باید منتظر عرضه بازی بمانیم. 

بازی Day Before

همچنین این توسعه دهنده تاکنون پولی از بازیکنان دریافت نکرده و خبری از پیش‌خرید و کمک مالی مردمی نبوده است. تمام بودجه The Day Before را کمپانی Mytona تامین کرده که یکی از بزرگ‌ترین ناشرها در بازار موبایل گیمینگ محسوب می‌شود. این ناشر به صورت دقیق و طبق قرارداد تمامی مراحل روند توسعه بازی را بررسی کرده است. 

The Day Before در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی به بازار عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آنچرا تا ابد مدیون Valve خواهیم بود؟
راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آن


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا