بازی

اولین تریلر گیم پلی ریمیک بازی Dead Space منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر گیم پلی ریمیک بازی Dead Space منتشر شد [تماشا کنید]

الکترونیک آرتز و استودیو EA Motive بالاخره با یک تریلر جدید از گیم پلی ریمیک بازی محبوب Dead Space رونمایی کردند.

این ریمیک که ابتدا تابستان سال گذشته معرفی شد، کم کم در حال نزدیک شدن به انتشار خود است و اکنون با این تریلر جدید می‌توانیم نگاه خوبی به سفر ترسناک «آیزاک کلارک» در USG Ishimura داشته باشیم، این بار با استفاده از فناوری نسل جدید کنسول‌ها.

مطلب پیشنهادی:بهترین آهنگ‌های استفاده شده در فیلم‌های ترسناکهارمونی وحشت
بهترین آهنگ‌های استفاده شده در فیلم‌های ترسناک

از این تریلر می‌توان برداشت کرد که EA Motive در کنار بهبود قابل توجه گرافیک فنی Dead Space، بسیار به سبک هنری بازی اصلی وفادار بوده است. همچنین می‌توانیم آیزاک کلارکی را مشاهده کنیم که دارای صداگذاری است و صحبت می‌کند، بر خلاف بازی اصلی که او هیچ کلمه‌ای به زبان نمی‌آورد. باید دید که این تغییر چه تاثیری در داستان و دیالوگ‌های بازی خواهد گذاشت.

نسخه ریمیک Dead Space با موتور Frostbite ساخته می‌شود و به قول سازندگان قرار است با خود «داستان، شخصیت‌ها و گیم پلی ارتقا یافته» به همراه آورد. از جمله بهبودهای این بازسازی می‌توان به اضافه شدن محتویات حذف شده از بازی اصلی و همچنین مکانیک‌هایی که در نسخه‌های دوم و سوم Dead Space معرفی شدند، اشاره کرد.

بازسازی Dead Space در تاریخ ۷ بهمن برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد و از حالا می‌توانید آن را پیش‌خرید کنید. در دیگر اخبار مرتبط هم فهمیدیم EA به‌زودی از نسخه جدید Need for Speed رونمایی خواهد کرد و EA Motive هم در حال کار روی یک بازی تک‌نفره و داستانی Iron Man است.

مطلب پیشنهادی:۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوندفراتر از همه استانداردها
۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوند


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا