رمز ارز

ایلان ماسک از غول فست فود جهان دست‌بردار نیست!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‎های تسلا، اسپیس ایکس و توییتر، به خواسته‌ی خود مبنی بر پذیرش ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) به عنوان یک روش پرداخت توسط مک دونالد، غول فست فود جهان، ادامه می‌دهد.
در توئیتر رسمی مک‌ دونالد، کاربری از ماسک پرسید که آیا پیشنهاد او برای خوردن غذای مخصوص کودکان در تلویزیون در صورتی که مک‌دونالد ارز دیجیتال DOGE را به عنوان یک روش پرداخت بپذیرد، همچنان پا بر جا است یا خیر، که ماسک به آن پاسخ مثبت داد.
تسلا، یکی از شرکت‌های ایلان ماسک در اواخر سال 2021 شروع به پذیرش DOGE به عنوان یک روش پرداخت در وبسایت خود کرد. ماسک همچنین اشاره کرده که SpaceX، یکی دیگر از شرکت‌های او هم ممکن است به زودی پرداخت در قالب DOGE را بپذیرد. ماسک یکی از حامیان معروف دوج کوین است.
طبق گزارش‌ها، ماسک اخیرا گفته که توییتر 2.0 از پرداخت‌ها پشتیبانی می‌کند، اما فاش نکرده که این پشتیبانی به چه شکل خواهد بود.
دوج کوین در سال 2013 به عنوان یک شوخی و سرگرمی ایجاد شد. جامعه این ارز دیجیتال به دلیل انجام پروژه‌های بشردوستانه، که شامل کمک به سازمان‌های خیریه می‌شود، مشهور است. این ارز دیجیتال در سال 2014 پس از جمع‌آوری بیش از 25000 دلار DOGE برای حضور تیم سورتمه جامائیکا در بازی‌های المپیک زمستانی در سوچی، خبرساز شد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتو پنیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا